PERSONAL SITE

piątek, 26 sierpnia 2016


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przygotowałam dla Was coś zupełnie innego niż zazwyczaj.

Jeśli pamiętacie ostatni post ze stylizacją na temat "mom jeans" to pewnie kojarzycie bluzkę, która łączy oba te wpisy.Jest to jeden z tych elementów garderoby, który świetnie wpasowuje się w niemalże każde zestawienie.Postanowiłam więc zamienić wcześniejsze jeansy na czarną przylegającą spódniczkę, czym całkiem zmieniłam charakter outfitu

Z ulicznego looku dzięki podmianie dołu powstało świetne eleganckie rozwiązanie na ostatnie letnie dni.
Ważne jest, aby w swojej szafie mieć kilka takich uniwersalnych rzeczy, bo gdy np po powrocie do domu mamy mało czasu na przebranie się, wystarczy podmienić spodnie, czy buty, aby być gotowym na zupełnie inną okazję.

GET THE LOOK

top-sh
skirt-bershka
shoes-ccc
bag-mohito










A jaki jest Wasze rozwiązanie, gdy macie mało czasu na zmianę stylizacji?

SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)
http://ask.fm/carolinecupcakecc

8 komentarzy:

  1. Wow, świetna spódnica! <3
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to z tym dołem! ♥

    NASZ BLOG


    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo jesteś fotograficzna ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko w tej stylizacji oprócz butów mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty :3 Bardzo podoba mi się twoja stylizacja
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rozwiązanie. Sama również mam kilka rzeczy, które pasują na każdą okazję i czasem robię dokładnie tak jak napisałaś. Wpadam do domu i z prędkością światła zmieniam np spodnie na spódnice. Ty w tej czarnej wyglądasz pięknie :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC