PERSONAL SITE

niedziela, 4 września 2016

Tej dziewczyny nie trzeba przedstawiać, bo każdy kto interesuje się chociaż w małym stopniu modą musiał kiedyś o niej usłyszeć. Gigi Hadid ma jedynie 21 lat, a na swoim koncie współprace ze światowymi markami takimi jak Balmain, czy Guess, okładki na łamach najlepszych magazynów w tym Vogue, udział w kultowym pokazie Victoria's Secret, a także wiele świetnych kampanii.Ostatnio do jej dorobku dołączyła kolaboracja z Tommy Hilfiger, dzięki której powstała kolekcja ubrań na tegoroczną jesień inspirowana modelką.Sama Gigi przyznaje, że już jako nastolatka przyglądała się poczynaniom marki i śniła o byciu jej częścią, jak widać na jej przykładzie marzenia jednak się spełniają.


Myślą przewodnią całego projektu są zdecydowanie marynarskie klimaty oraz charakterystyczne dla marki kolory.Warto wspomnieć, że pierwszym elementem współpracy były perfumy "The Girl" wypuszczone do sprzedaży już w lipcu.
W całej kolekcji przeważają dzianinowe swetry, rozszerzane ku dołu jeansy z marynarski motywem, czy wojskowe okrycia wierzchnie. Nie zabrakło także najmodniejszego kroju kurtki ostatnich sezonów, a mianowicie bomber jacket w nieco świeższej odsłonie.

Top modelka przyznaje, że każdy poszczególny element kolekcji można dowolnie zestawić z innym, dzięki czemu uzyskujemy ogrom rozmaitych stylizacji.Wszystkie ubrania bowiem zachowane są w podobnej gamie kolorystycznej i świetnie się uzupełniają.
Dwoma elementami, które najchętniej przygarnęłabym do swojej szafy jest genialna "oficerska" czapka i oczywiście klasyczna, uniwersalna, a zarazem wyjątkowa bluza z logo kampanii.

Jednym ze szczęśliwców, którym udało spotkać się z Gigi na #breadandbutter16 była Jessica Mercedes, która w ubraniach z kolekcji modelki jak zwykle w świetnym stylu reprezentowała nasz kraj.
 Kolekcja jest  już dostępna na oficjalnej stronie sklepu oraz na Zalando.com, natomiast  do stacjonarnych placówek trafi do sprzedaży po oficjalnej prezentacji na nowojorskim fashion weeku.
Zostawiam Was ze zdjęciami wykonanymi w ramach całej kampanii i liczę na Wasze opinie na jej temat w komentarzach! :)
Co myślisz o tej kolekcji?
Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz!
SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)
http://ask.fm/carolinecupcakecc

19 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja,mi najbardziej podoba się marynarska czapka i bluza z kotwicą :) Oglądałam snapchata Jessiki Mercedes,naprawdę fajnie że mogła zobaczyć Gigi :D
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta kolekcja :)
    https://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. oj śledziłam ostatnio snapa Jessiki z tego wydarzenia ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Szukałam długo takiego :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili i zapraszam do wzajemnego obserwowania :))

    http://vivstilo-dw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba ogromne szczęście by osiągnąć tak wiele :)
    a kolekcja świetna ;P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kolekcja, to musze przyznać :)
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Splendid models and stylish looks.
    Would you like to follow me back?
    www.glaringwaves.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Gigi, a ubrania z jej kolekcji są prześliczne! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja na prawdę fajna, zakochałam się w płaszczach!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba golf z warkoczem! Mistrzowski!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kolekcja, ale nie wszystko jest w moim guście.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kolekcja :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gigi jest cudowna tak samo jak ubrania z tej kolekcji <3
    Obserwuje :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Gigi, a kolekcja jest cudowna!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolekcja!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzałam ostatnie posty i jestem bardzo zainspirowana twoim wyglądem, stylizacjami i postami!
    Są naprawdę świetne, zarówno tematyka jak i zdjęcia. Zostaję na dłużej! :)
    Co do kolekcji, oglądałam snapy Jess jak i Maff... Pokaz był rewelacyjny!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę podoba mi się cala kolekcja! Jest piękna

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC