PERSONAL SITE

sobota, 17 września 2016



Pogoda jaka sprzyjała nam w ciągu ostatniego tygodnia wydawała się wręcz wymarzonym końcem lata,z którym już za niespełna tydzień oficjalnie się pożegnamy.
Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was stylizację, która idealnie nada się na resztę już może odrobinę mniej ciepłych dni, które spędzimy w szkole.
Nie jest to najbardziej wymyślne zestawienie, ale wygody praktyczny, ale też ciekawy look na każdy wrześniowy dzień.
Dodatkowo ostatnio przyszła do mnie paczka z ZAFUL.COM , z której jestem naprawdę zadowolona, wszystkie rzeczy, które zamówiłam w rzeczywistości niczym nie odstają od tych prezentowanych na stronie, a ich jakość mogę porównać do typowej sieciówki, czyli w normie.

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają i wyrazicie swoją opinię na ich temat w komentarzu! :)

Bardzo proszę o uczciwe kliknięcie w linki, będzie to dla mnie ogromne wsparcie, a jeśli macie podobną sytuację to z chęcią się odwdzięczę!


KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK klik 

 


KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK
Podoba Ci się takie zestawienie?
Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz!
SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)
http://ask.fm/carolinecupcakecc
fot.Emilia Tarczyńska

21 komentarzy:

  1. Wow! Piękne zdjęcia i do tego śliczna Ty! Stylizacja jak dla mnie idealna, a ta kurteczka -bomba!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurteczka mi się bardzo podoba i świetnie komponuje sie z całością ... prześliczny outficik
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, świetna bomberka! Oczywiście poklikane :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakiej stylizacji Wy mówicie? Do połowy?
    Na ogół to lepiej pokazac cała stylizacje a nie tylko kawałek do polowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice photos! :)

    Thousand kisses,
    http://smileandbeforeverbeautiful.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa bomberka :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous jacket
    You look amazing

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaful is fantastic online shop. I love your jacket, it's awesome.
    Would you like to follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomberka jest cudowna <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka :) Zestawienie bardzo fajne ;P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ślicznie wyglądasz, linki kliknięte, podaję kilka cen - 31,90$, 2,85$, 1,28$, 3,29$, 3,50$ :)
    Mogłabyś pomóc i mnie TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestawienie pasuje idealnie ; ) Super na Tobie wygląda :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja i bardzo fajne zdjęcia
    będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, już uwielbiam tą kurtkę! :D
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja ;)
    zapraszam do mnie ;p http://emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa ta bomberka, kojarzy mi się trochę z japonią :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej kurtce, kochana! Wyglądasz świetnie ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC