PERSONAL SITE

sobota, 1 października 2016


Pomimo tego, że każdego roku wraz z rozpoczęciem jesieni ląduję w łóżku z czterdziestostopniową gorączką to i tak ten okres zawsze będzie zajmował w moim sercu najwięcej miejsca.
Kiedy drzewa tracą liście, a temperatury gwałtownie spadają gdzieś w innej sferze rozkręca się najbardziej modowy sezon w ciągu wszystkich 365 dni.
W tym roku moim absolutnym faworytem wśród wszystkich trendów jest jeden z topowych materiałów, a mianowicie welur.
Zapewne kojarzycie ten mięciutki, lecz lekko szorstki puszek, w którego  namiętnie ubierano nas w dzieciństwie, owszem właśnie on króluje teraz w szafach fashionistek i trendsetterek całego świata. 



"Velvet" wiódł prym na wybiegach PFW, jak i innych tygodniach mody na sezon aw16/7.
Alberta Faretti w swojej kolekcji postawiła na welurowe total looki w odcieniach nude, dom mody Gucci użył go jako główny materiał dla swoich toreb, natomiast Bottega Veneta stworzyła piękne damskie garnitury w stonowanych odcieniach.
Welur szybko stał się także ulubionym materiałem globalnych gwiazd i celebrytek np Kim Kardashian, czy Blake Lively.


Moje ulubione połączenia to zdecydowanie te, które przełamują elegancję tego materiału codzienną prostotą.Zdecydowanie muszę upolować welurową bomber jacket, czy marynarkę, bo te elementy świetnie uzupełnią casualową stylizacje.Jednak gdybym miała wybrać jeden zestaw to na pewno byłaby to czarna welurowa sukienka i t-shirt oversize.
asos.com/ zara.com
Jeśli chcielibyście zobaczyć moją stylizację z wykorzystaniem tego trendu to koniecznie dajcie mi o tym znać w komentarzach!
Street style inspirations

Co myślisz o tym trendzie?
Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz!
SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)
http://ask.fm/carolinecupcakecc

13 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to nawet lubię ten materiał :D
    Niestety w mojej szafie gości tylko jedno welurowe ubranie- purpurowa sukienka.
    Rzadko kiedy ją ubieram,a szkoda,bo ma swój urok.
    Pozdrawiam!!!
    EMILY
    emilyilife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam chyba nic z tego materiału :/.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam chyba nic z tego materiału :/.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Welur to jest to ! Koniecznie dodaj na bloga stylizację ! :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej jestem na tak !
    Już sie nie moge doczekac ;*
    Jeśli miałabyś chwilkę czasu to poklikałabyś w linki pod ostatnim moim postem ?
    Z góry bardzo dziękuje <3

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/25092016.html

    OdpowiedzUsuń
  6. zauważyłam, że w sieciówkach dużo rzeczy jest z tego materiału, ale jego fanką nie jestem...
    obserwuję! może wpadniesz do mnie?
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś w tym jest, że teraz jest to dość popularny materiał. Według mnie spodnie z tego materiału nie prezentują się najlepiej, ale za to bluzy i kurtki to strzał w dziesiątkę:)

    dziękuję za obserwacje, obserwuję również:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście ten trend nie przypadł mi do gustu :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej co się dzieje z tą modą :/
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są rzeczy z tego materiału, jednak nie mam nic z niego ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz więcej tego w czym nie chciałam chodzić jako dziecko wraca do mody i pojawia się na wszelakich pokazach

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nosiłam w dzieciństwie, noszę też teraz! To jeden z moich ulubionych trendów na ten sezon i bardzo się cieszę, że w sklepach jest teraz tak ogromy wybór jeśli chodzi o welurowe ubrania. Zrobiłam na blogu przegląd najciekawszych propozycji, które udało mi się znaleźć w sieciówkach: http://hedonisticat.com/trend-allert-welur-oraz-aksamit/ Zapraszam, może coś Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam welur, pamiętam jak chyba rok temu w stradi były burgundowe trampki na podwyższanej podeszwie z weluru właśnie - bardzo mi się podobały, ale w końcu ich nie kupiłam i teraz strasznie żałuję...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC