PERSONAL SITE

niedziela, 9 października 2016


Nie raz mówiło się o tym jak wielkie koło potrafi zatoczyć moda, ostatnio jednak najbardziej powracają do nas trendy lat 90, w których swoją drogą  absolutnie się zakochałam.
Pamiętacie slynne "slip dress", które już wtedy z dumą nosiła Kate Moss?
Sukienki i topy właśnie tego typu noszone na zwykłe t-shirty, golfy,swetry, czy ażurowe koszule są absolutnym hitem tego sezonu.Sięgając po takie zestawienia łamiemy panujące schematy, ponieważ poniekąd właśnie bieliznę zakładamy na wierzch, a nie chowamy pod ubranie.
Trend ten w swoich kolekcjach promuje między innymi Christian Dior, Sonia Rykiel, czy Acne Studios,a światowe trendsetterki już jakiś czas temu  oszalały na punkcie bieliźnianych połączeń.







  shoes Zara, pants, t-shirt, top-sh, 

Co myślisz o tym trendzie?

Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz!
SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)http://ask.fm/carolinecupcakecc

14 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda, teraz właśnie poluję w lumpeksach na taką sukienkę :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata 90 są super. Bardzo ładnie Ci w tym połączeniu, zdjęcia mają świetny klimat.

    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się, że nie jest to do końca mój styl, ale na kimś innym bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja prezentuje się naprawdę świetnie, lecz myślę, że to nie mój styl. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia!
    Uwielbiam oglądać twojego bloga <3
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Stylizacje również ładne, lecz nigdy takich nie nosiłam :)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku stwierdziłam "Jejku co za wiocha", a teraz mega mi się podoba :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sama mam podobną stylizacje na blogu a co do twojego wpisu piękna sceneria w butach jestem zakochana
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem mega fanką tego trendu! Świetne zdjęcia oraz sceneria.
    A buty...cudo!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie mój styl ale wygląda bardzo fajnie i lubię patrzeć na tak ubrane osóbki ;) Fajne zdjęcia :) Buty świetne ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czerwona koszulka jest świetna, ja niestety w ogóle nie mam szczęścia do lumpeksów, a wszystkie w Krakowie są strasznie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie to wyglada :) Uwielbiam ten trend także twoje zdjecia są dla mnie inspiracja 😃

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC