PERSONAL SITE

sobota, 13 sierpnia 2016

Dzisiaj opowiem troszkę szerzej na temat najpopularniejszego ostatnio kroju spodni.
Mowa oczywiście o mom jeans,
 które po niespełna 20 letnim urlopie powracają do łask, obecnie z dumą noszą je ikony mody takie jak siostry Olsen, gwiazdy przekroju Scarlett Johansson, czy topmodelki np. Kendall Jenner.
Kiedy jednak spodnie te stawiały pierwsze kroki w świecie mody?Pojawiły się one na przełomie lat 80/90,  być może kojarzycie serial 
Beverly Hills, 90210, którego to bohaterowie dawali świetny przykład jak je stylizować.Uwielbiam, gdy łączne są one z bardzo prostymi dodatkami, gdyż stanowią genialną bazę do casualowych zestawów na co dzień.Jak dla mnie idealnym wyborem do nich jest obcisła bądź w przeciwieństwie totalnie oversizowa koszulka i klasyczna bomberka. dlatego tym razem i ja postawiłam na ponadczasową klasykę.Jeśli jeszcze nie znaleźliście swojej wymarzonej pary to korzystajcie z trwających jeszcze sezonowych wyprzedaży, gdyż w sieciówkach takich jak Pull&Bear, Zara, czy H&M można upolować prawdziwie perełki po naprawdę dobrych cenach.

 PS Na zbliżającą się liczbę 300 obserwujących szykuję dla Was świetny konkurs, dlatego jeśli jeszcze nie kliknęliście tego magicznego guzika, to lepiej się pośpieszcie! 



GET THE LOOK
shoes-Reebok
top-sh
jeans-Pull&Bear
jacket-Stradivarius
A Ty znalazłaś już swoje idealne mom jeans?
Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz!
SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)
http://ask.fm/carolinecupcakecc

24 komentarze:

  1. ojj spodnie są świetne, sama chyba je kupię, podobają mi się bardzo!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look ♥ Ja jeszcze nie mam takich spodni :(
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! :)
    kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/stylewecom-summer-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam własnie coś w tym stylu :D są oczywiście świetne jednak nadal bardziej preferuję dopasowane rurki ;d
    bardzo fajny look :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Pasuje Ci zdecydowanie taki styl :)
    Moje serce jednak mimo wszystko należy do rurek.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie spodnie. Świetnie na tobie leżą!

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te spodnie, jednak wydaje mi sie ze na mnie zle by lezaly:( Swoja droga masz przepiekna, delikatna figure!

    oddaje obserwacje Zapraszam:)+ obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu kupić sobie mom jeans bo naprawdę świetnie wyglądają w różnych stylizacjach <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam niestety jeszcze żadnej pary mom jeans. Strasznie mi się podobają, ale nie odważyłam się jeszcze założyć je na siebie. Wiem, że będą mnie strasznie poszerzać, a tym co ubieram staram się maskować swoje masywne nogi i pupę, ale może kiedyś :P na Tobie prezentują się świetnie. Urzekł mnie top i sceneria zdjęć. Pozdrawiam :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam jeszcze tego typu spodni, jednak powiem, że chyba coraz bardziej zaczynają mi się one podobać :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam i nie oglądałam tego serialu ale jeśli w internecie gdzieś go znajdę to chętnie obejrzę :)
    Zakochałam się, w tych spodniach :)
    Świetny blog, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jeansy!
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz gdy są wyprzedaże czaję się na mom jeansy :)
    Zawładnęły moim sercem!
    Obserwuję!

    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I love mom jeans!! Nice post ;)

    Thousand kisses,
    http://smileandbeforeverbeautiful.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że te jeansy są bardzo oryginalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wybrać się do jakiejś sieciówki i upolować mom jeans, bo bardzo mi się podobają :) Mam nadzieję, że zdążę :)
    Pytałaś u mnie o wzajemną obserwację, ja już obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeansy w połączeniu z topem wyglądają super!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow świetne jeansy
    Kocham sklep Pull&Bear
    Ślicznie wyglądasz
    Top i te spodnie to super połączenie
    Pozdrawiam, oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. Strasznie mi się podobają te jeansy :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz w nich świetnie. Co do gustu, preferuję inne kroje :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna stylówa! a Ty jaka szczuplutka i śliczna! :)

    pozdro!

    http://sandrowo.blogspot.com/2016/09/zycie-w-internacie-rok-drugi-czas-start.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC