PERSONAL SITE

wtorek, 2 sierpnia 2016

Jeans to materiał absolutnie ponadczasowy, od momentu jego pojawienia się w modowych trendach rzadko je opuszcza.
Tkaninę tę kochamy z wielu powodów, po pierwsze jest klasyczna i pasuje niemalże do wszystkiego, po drugie zapewnia niesamowitą wygodę w codziennym życiu, a po trzecie to wręcz idealna baza, o którą możemy się oprzeć tworząc stylizację.
Ostatnio świat mody oszalał na jego punkcie, jeansowe spódnice, topy, czy kurtki możemy podziwiać na wybiegach takich marek jak Chloe, Marques Almeida, czy u Alexandra Mcqueen.
Obecnie najlepsze zestawy powstają dzięki całkowitej wariacji w doborze poszczególnych elementów, chcesz połączyć jeansową koszulę z szortami? Nie przejmuj się opinią innych i koniecznie to zrób, a efekt przewyższy twoje własne oczekiwania!

Jakie jeansowe elementy powinny znaleźć się w każdej szafie i jak je stylizować?
Odpowiedzi na te pytania w dalszej części wpisu, zapraszam gorąco do czytania!


Mom jeans to jedne z tych spodni, które  swoje pierwsze sukcesy mają już za sobą.
Model ten był niezwykle popularny na przełomie lat 80 i 90, kiedy to najpopularniejsze było zestawienie ich z dużą koszulką włożoną do środka spodni, czarnym paskiem i trampkami.
Obecnie to połączenie ciągle się sprawdza!


Jeansowe koszulki z odkrytymi ramionami,, czy z odrobinę dłuższym rękawem to absolutny hit tego lata, tak samo jak ogromne koszule, które mogą służyć również za sukienki.
Jeśli nie masz pomysłu co na siebie założyć chwyć za taki t-shirt oraz ulubione spodnie, a uwierz mi, że będziesz wyglądała świetnie przy minimum starań!



Jeansowe spódnice w literę A idealnie wpasują się w klimat codziennego, letniego  życia jeśli dodasz do nich obcisły top i najlepiej słomiany kapelusz!
Mi najbardziej podobają się te długości lekko przed i za kolano z zamkiem lub guziczkami po środku.

Kolejną ciekawą opcją są spodnie typu culotte lub po prostu klasyczne dzwony wykonane z tego genialnego materiału.
Każda stylizacja z udziałem tych modeli spodni prezentuje się o wiele bardziej efektownie, osobiście uwielbiam ich połączenia z półgolfami bądż t-shirtami oversize.
Jeansowa kurtka powinna stanowić jeden z głównych filarów szafy każdej kobiety,po tym zdaniu pewnie zastanawiasz się dlaczego tak uważam?
Otóż, gdy nie masz w co się ubrać sięgasz po... JEANSOWĄ KURTKĘ, gdy nie możesz znaleźć pasującej narzutki do stylizacji natychmiast myślisz o...JEANSOWEJ KURTCE,a kiedy do wyjścia z domu zostało ci zaledwie 5 minut, a ty ciągle leżysz na kanapie zastanawiając się co założyć to automatycznie sięgasz po...teraz to chyba już wiadomo po co sięgasz!
Nie wiem czy tylko ja mam tak ogromną obsesję na ich punkcie, ale naprawdę nie poradziłabym sobie bez chociażby jednej sztuki w mojej garderobie.


Może nie jest to stricte jeans, jednak te akcesoria świetnie się z nim komponują. Jestem niemalże pewna, że jeśli ubrania wystawiałyby sztukę to jeans zagrałby Julię, a naszywki wcieliłyby się w rolę Romeo.
Naszywki do ubrań można obecnie znaleźć w niemalże każdym sklepie, a tym co czyni opcję ich kupna atrakcyjną jest fakt, że to my sami decydujemy o tym co, gdzie i jak przyczepimy do naszego przedmiotu.Bo kto nie chciałby się chociaż na chwilę w minimalnym stopniu poczuć niczym Olivier Rousteing projektujący najnowszą kolekcję dla Balmain?




A Tobie w jakiej formie najbardziej odpowiada jeans?
Chcesz więcej postów tego typu?

PS Koniecznie zaobserwuj bloga, bo na 300 obserwatorów szykuje się coś wyjątkowego!

24 komentarze:

  1. Mi odpowiadają wszystkie formy dżinsu, ale nigdy nie przekonam się do dzwonów! :D Mimo to najbardziej kocham koszule dżinsowe, no i tradycyjne spodnie. Spódniczki również bardzo lubię, tak, jak napisałaś, dżins jest ponadczasowy i uniwersalny, więc znajdzie swoich zwolenników zawsze, chyba nie znam osoby, która nie ma przynajmniej jednych spodni dżinsowych ;) Bardzo pomysłowy post, z zaciekawieniem przeczytałam.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/firmoocom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzwony? Nie dla mnie,owszem powracają ale do mnie ani trochę nie przemawiają
    Post bardzo fajny, ciekawy
    Jeans uwielbiam ale naprawdę nie dzwony 😂
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jeans w wersji kurteczki albo wygodnych spodni :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, że świat za nimi szaleje i na większości wyglądają świetnie, ale ja zawsze mam wrażenie, że mnie pogrubiają :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną kurtkę jensową i poluje za drugą :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dżinsy to chyba nigdy nie wyjdą z mody, ale już bym dzwonów nie ubrała haha :D .
    chętnie Cię dodam do obserwowanych :)
    i dziękuje za komentarz.

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się mom jeansy, niestety nie wyglądają na mnie dobrze... lub nie znalazlam jeszcze tych idealnych :)
    Co do jeansowej kurtki - myślę tak samo. Odkąd upolowałam swoją w lumpeksie za 10 zł, noszę ją do wszystkiego! :)
    Super post ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak napisałaś - jeansy to najlepsza i ponadczasowa baza do tworzenia różnych stylizacji. Od długiego czasu nie mogę się przekonać do jeansowej kurtki, która leży w szafie - czas to zmienić ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I follow you. You follow me, please my blog: https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. mom jeans i jeansowa kurtka to cos co kazda dziewczyna MUSI miec w szafie. UWIELBIAM! bardzo fajny post, podoba mi sie twoj styl pisania :) obserwuje i czekam na niespodzianke! pozdrawiam i zapraszam do mnie mam nadzieje ze zostawisz po sobie slad : puchatekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear! Your blog is very cool!I'm a new follower (n. 239)
    I hope you follow me back :)
    Have a nice weekend!!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeansy są dla mnie totalnym zbawieniem, bo tak jak mówisz mogą służyć jako baza do stylizacji codzienny jak i bardziej eleganckich wraz np. z biała koszulą :) Ja ogromnie się cieszę, że jeans jest hitem lata, bo mam w czym chodzić.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dżinsy mi się podobają, lecz dzwonów nigdy bym nie założyła :)

    Obserwujemy ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i bardzo ciekawy post, mnie się najbardziej podobają mom jeans xD
    Pozdrawiam i zaobserwowałam, liczę na rewanż :)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jensowe kurtki ! :D OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię jeans :) Mam kurtkę i koszulę. Myślę, że jeans jest ponadczasowy

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja będę tradycyjna i powiem, że spodnie najbardziej mi się podobają z jeansu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jeans :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię jeansowe kurtki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgodzę się z tym,że jeans jest ponadczasowy. W obecnych czasach raczej nie ma człowieka,który nie ma choć jednego ubrania wykonanego z jeansu. Ja osobiście głównie chodzę w spodniach jeansowych. Za typowo jeansowymi koszulami niezbyt przepadam,a w jakąś sensowną kurtkę muszę zainwestować,bo do tej pory nie umiałam dobrać żadnej do swojej budowy :D
    Pozdrawiam!!!
    EMILY
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great blog!
    And of course we can follow each other. I followed you on GFC.

    Have a nice day
    Patricia
    Pwiepassion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC