PERSONAL SITE

czwartek, 28 lipca 2016


Już od jakiegoś czasu ulice zapełniają się ludźmi ubranymi własnie w pastelowych kolorach, delikatne sukienki, zwiewne bluzki, czy dziewczęce akcesoria to elementy, które świetnie rozświetlają każdą codzienną stylizację nadając jej odrobiny subtelności, czy uroku.
Jedne z najpopularniejszych odcieni pasteli to "candy pink" idealnie pasujące do brunetek oraz "baby blue" stworzone dla wszystkich niebieskookich blondynek,
Od dawna szukałam idealnego rozwiązania dla mojej różowej bomber jacket, jednak w natłoku ciągle powtarzających się stylizacji z jej udziałem widzianych gdzieś w internecie zakopałam ja na szarym końcu szafy.Aż w końcu buszując wśród sklepowych wieszaków w poszukiwaniu "wyprzedażowych perełek"  znalazłam sukienkę, na którą polowałam co najmniej kilka miesięcy i to za jedyne 20 zł, co wydaje się dla mnie niesamowicie niską ceną jak na takie cudeńko.
Bez dłuższego zastanowienia postanowiłam stworzyć z jej udziałem letni, różowy total look, który dzięki sportowym butom "nie doprowadza do mdłości" na sam jego widok.

Mam więc nadzieję, że moja dość nietypowa RÓŻOWA stylizacja przypadnie Wam do gustu i, że podzielicie się swoją opinią na jej temat w komentarzu!(jestem niezmiernie wdzięczna za każdą aktywność!)
PS jeśli macie jakieś pytania koniecznie zaglądajcie tu-
http://ask.fm/carolinecupcakecc
PPS Na zbliżającą się licznę 300 obserwujących szykuję dla Was świetny konkurs, dlatego jeśli jeszcze nie klikneliście tego magicznego guzika, to lepiej się pośpieszcie! 

GET THE LOOK
dress-H&M
jacket-stradivarius
shoes-converse
chocker- hm
A jaki jest Wasz ulubiony pastelowy kolor?

PS SPECJALNIE DLA WAS ZAŁOŻYŁAM KONTO NA ASK,FM, GDZIE MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA,ZAPRASZAM!(możecie pytać także anonimowo)
http://ask.fm/carolinecupcakecc

11 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka ;d
    czekam na konkurs :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylówka, uwielbiam tan kolor :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :) Pozdrawiam ;)
    Zapraszam:
    Lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja:)
    Śliczna sukienka :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też widziałam tą sukienkę! Ale już nie było mojego rozmiaru, dlatego zazdroszczę Ci, że Ty ją upolowałaś ;) Stylizacja wyszła cudownie, wszystko świetnie współgra - ja osobiście lubię bardzo pastele i outfity w takich delikatnych odcieniach. No i miejsce na zdjęcia także fajne ;)
    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam takie delikatne sukienki, a na bomber jacket poluje już od dawna!:)

    Odpowiadam na każda obserwację

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka, sama chętnie bym taką kupiła :) Strasznie podoba mi się twoja stylizacja :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chudzinka :) Śliczna jesteś, a zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega inspirujący post! Prześliczna, urocza Ty! :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC