PERSONAL SITE

poniedziałek, 18 lipca 2016



Witajcie Kochani!
Ostatnio głośno zrobiło się o tak zwanych spodniach typu "culotte", czyli o dolnej części odzieży charakteryzującej się rozszerzanymi nogawkami.Ja w tym kroju zakochałam się, gdy już kilka miesięcy temu zobaczyłam sylwetki z wybiegów na sezon wiosna/lato 2016.Model ten zyskał w oszałamiającym tempie ogromne rzesze wielbicieli, ale niestety jak to zwykle bywa, także i przeciwników. Główną  wadą jest to, iż do ich noszenia potrzebny jest odrobinę określony typ sylwetki, a mianowicie nie zawsze będą one pasować osobom o masywniejszych, czy mocno umięśnionych łydkach.Kolejnym punktem, który może sprawiać pewne trudności przy noszeniu culotte jest dobór odpowiedniej góry, z tymi spodniami świetnie zagrają proste topy, wycięte bluzki (najlepiej jak najbardziej przylegające), osobiście uwielbiam ich połączenia także z basicowymi koszulkami oversize, bądź dużymi koszulami, lecz wybierając tę opcję trzeba uważać, aby każdy element współgrał z całością.
Podsumowując, za co kochamy culotte?
Na pewno za niesamowitą wygodę noszenia, komfort jaki dają w upalne dni jako zamiennik przewiewnej spódnicy( gdy przydarzy się sytuacja, w której nie możemy jej założyć ), a przede wszystkim za efektowność i smaczek "high fashion" przy minimum starania.

Ciekawy zdjęć?Czytaj dalej! :)


GET THE LOOKpants-Bershka
shoes-River Island(SH)
jacket-SH
top-RESERVED
bag-Mohito
Jeśli stylizacja Ci się spodoba nie zapomnij o zostawieniu śladu po sobie w postaci komentarza! :)






A Ty co sądzisz o "culottes"?
Z niecierpliwością czekam na Twój komenarz!

Jeśli post Ci się spodobał koniecznie dołącz do obserwatorów, aby już  nigdy nic Cię nie ominęło!:)Zaobserwowałeś/aśmój blog?Koniecznie napisz z chęcią zajrzę na Twój!
Jeśli chcesz do mnie napisac lub po prostu poznac mnie bliżej to koniecznie musisz tu zajrzec:

38 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi spodniami, ale Tobie bardzo pasują. Świetna stylizacja!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice jacket! Cool look in the style of the 90s!
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam takie spodnie w tym stylu, kiedy nie było mody na to. A teraz chętnie bym takie założyła haha :D

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się u ciebie, świetnie w nich wyglądasz ale ja bym w takich się czuła bardzo źle ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi pewnie nie pasowałby takie spodnie, ale na Tobie prezentują się naprawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, mi takie spodnie nie pasują, al na tobie wygladaja fajnie ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój gust spodni i fasonu ogólnie, ale Tobie pasują :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie przewiewne stylizacje <3 Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te spodnie ! :)
    Zapraszam do mnie
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. ojezu, ale śmieszne gacie :D nie wiem, nie mój styl, ale Tobie całkiem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten strój :)
    Masz super blog, obserwuję :D
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie za bardzo jestem przekonana do tych spodni, ale ty wyglądasz w nich świetnie :)

    Klikniesz w ten link? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    OdpowiedzUsuń
  14. U kogoś mi się podobają, ale ja nie wyobrażam siebie w nich :) Super wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zacznij i daj mi znać, a ja na pewno się odwdzięczę. Buziak! :)
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarz u mnie:-) Oczywiście obserwuję. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo specyficzne spodnie. Na Tobie leżą na prawdę świetnie także masz szczęście :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Te spodnie totalnie nie w moim stylu, wyglądałabym w nich pewnie co najmniej źle. Ty jednak wyglądasz w nich niezwykle uroczo. :-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the look! I have followed you sweetie! Thanks for the comment!!
    xo
    The Vintage RoséBloglovinInstagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sobie , mają ładny kolorek .
    Pozdrawiam i również obserwuję ;)

    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Są piękne i mam na nie dużą ochotę, ale wiem, że u mnie się nie sprawdzą. Mam troszkę zbyt masywne łydki ://


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello, unfortunately I am unable to follow the blogs ... It seems that the blogger is in trouble and is giving error. But once back to normal, I'll be following you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have the same problem! Do you know anything about this and when should the blogger fix it? I hope it gets back to normal soon!
      Greetings from Italy,
      Sonia Verardo
      http://www.trenchcollection.com/

      Usuń
  22. Dobrze Ci w tych spodniach! Na mnie jednak tragedia takie leżą ostatnio przymierzałam :D
    Fajne fotki!:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie bardzo mi się podobają, ale zdecydowanie niestety nie pasują do mojej figury.
    Ślicznie wyglądasz.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie w nich wyglądasz :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo ładna *.*
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się te spodnie wgl nie podobają, jak dla mnie kit, ale muszę przyznać, że Tobie pasują ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te spodnie nie są w moim stylu, ale u ciebie wyglądają bardzo ładnie ;)
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz ładną figurę. Super spodnie! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się nie podobaja wgl kojarzą mi sie z czasami kiedy moja mama była w moim wieku :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podobają mi się takie spodnie od dawna, ale dopiero niedawno zdecydowalam się je kupic:)
    twoje są genialne( cu-do-wny kolor), i super je zestaiwlas;)
    bardzo podoba mi się twoje estetyka, dodaję bloga do obs:)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz świetnie! Te spodnie bardzo ładnie się prezentują :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. nie jestem przekonana akurat do tych spodni..

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie na Tobie wyglądają ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Te spodnie zbytnio nie są w moim stylu. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodnie nie są w moim guście, jednak u innych bardzo mi się podobają ♥
    Piękne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey lovely! You have such a nice blog! You asked me to follow eachother on GFC! I just followed you on GFC #229, would you be so kind to follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother?
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC