PERSONAL SITE

środa, 29 czerwca 2016

Sama nie pamiętam kiedy obejrzałam pierwszy pokaz mody lub przeczytałam artykuł na temat byle jakiego  projektanta w niekoniecznie dobrym magazynie, wiem tylko tyle, że zaraz potem chciałam oglądać, słuchać, wiedzieć, wszystko o świecie "fashion", myślę, że zasada mówiąca o tym, iż apetyt rośnie w miarę jedzenia znalazła we mnie swoje odzwierciedlenie.
Tak oto w kilka miesięcy moda nie tylko zaczęła mnie inspirować, ale także stała się ważną częścią mojego życia, jak nie jego wiodącym nurtem.
Obecnie dzięki wszystkim pokazom, relacjom z ważnych wydarzeń czerpię inspirację do tworzenia  z codziennych, banalnych sytuacji(możecie sobie wyobrazić jak dziwnie jest widzieć jabłko, a jednocześnie z nim sukienkę w owocowy print), jednak z każdym dniem coraz bardziej czuję, że to jest właśnie coś co sprawia mi największą radość i satysfakcję.
Okej aktualnie czuję, że kompletnie zboczyłam z myśli, którą chciałam przekazać, ale mam nadzieję, iż dacie radę mi to wybaczyć.
Jako, że lato już na dobre zagościło w Polsce, postanowiłam w oparciu  właśnie o te  sylwetki, które zobaczyłam na wybiegach, czy o modę uliczną przygotować dla Was listę TOP 5 absolutnych hitów(według mnie) tego sezonu.

Jeśli jesteś ciekawa/y to zapraszam do dalszego czytania! :)
W poście znajdziesz inspiracje ze świata mody, propozycje sklepowe, moje autorskie stylizacje, a także krótkie DIY!



Choć mają one swoich wrogów, to grono ich wielbicieli jest znacznie większe, mowa o dość popularnej ostatnio biżuterii, a mianowicie "chockerach".
W tym sezonie, szczególnie w okresie festiwalowym nie obejdzie się bez  tych grubych, metalowych lub wykonanych z aksamitnej wstążki, drugą opcją są najprostsze, cienkie, wiązane na szyi rzemyki.
Mimo, że przeciwnicy tych naszyjników nazywają je obrożami, to jako dodatek do ciekawego kombinezonu lub topu wcale nie będą wyglądały ciężko.
Według mnie należy kompletnie unikać plastikowych, łączonych żyłek, gdyż prezentują się one po prostu tandetnie, a  moda na bycie "tumblr girl" już od jakiegoś czasu stała się tak powszechna, że zwyczajnie nudna.




NA ZDJ KLAPKI RIHANNA DLA PUMY ORAZ EVEN & ODD
 Idealny zamiennik trampek na gorące, letnie dni?
KLAPKI! W te lato większość modelek, czy celebrytek sięga właśnie po nie.
Takie "kapcie" świetnie urozmaicą każdą, zwykłą, basicową stylizację!
Absolutny hit to model z kolekcji Rihanny dla Pumy z futrzanymi wstawkami, a także wszelkie buty tego typu z dodatkami w postaci kryształów, pomponów itp.


O tych spodniach już jakiś czas temu  zrobiło się głośno.
To one brylowały na ostatnim paryskim fw, a także w streetstyle'owych  zestawieniach.
Wiele osób dziwi się samym sobie jak mogły porzucić swoje ulubione rurki na rzecz jakiegokolwiek innego fasonu.
Za co tak naprawdę kochamy culottes?
Myślę, że najlepsza w nich  jest funkcjonalność, wygoda jaką oferują, a także to, iż każda stylizacja z ich  udziałem nabiera nutki efektowności.



Wielkie dekolty już dawno zostały przyćmione przez bluzki "off the shoulders".
Koszulki, czy sukienki wykonane w tym stylu odsłaniają jedynie to co powinno być odsłonięte, dlatego wygląda się w nich elegancko, dziewczęco i stylowo w tym samym momencie.
Do moich faworytów  zdecydowanie należą te zakończone małą falbaną na dole!





Jeśli znudziły Ci się zwyczajne czapki z daszkiem, a jak wiadomo latem nasza głowa potrzebuje wzmocnionej ochrony to koniecznie zaopatrz się w turban!
Jest to idealne rozwiązanie, dzięki któremu będziesz wyróżniać się na ulicy( w dobrym sensie oczywiście ), a jednocześnie zadbasz o swoje zdrowie i  zapewnisz sobie ochronę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi.
Turban może być też genialnym pomysłem na urozmaicenie look'u na festiwale np. na rozpoczynającego się Openera!






A jakie jest Twoje MUST HAVE na lato?
Z niecierpliwością czekam na Twój komenarz!



Jeśli post Ci się spodobał koniecznie dołącz do obserwatorów, aby już  nigdy nic Cię nie ominęło!:)Zaobserwowałeś/aśmój blog?Koniecznie napisz z chęcią zajrzę na Twój!
Jeśli chcesz do mnie napisac lub po prostu poznac mnie bliżej to koniecznie musisz tu zajrzec:

3 komentarze:

  1. jak dla mnie wszystko totalnie okropne :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rzeczy *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wszytsko z tej listy prócz klapek haha, ogolnie nie lubie chodzic w klapkach i snadalach ale te zdjecia mnie zainspirowaly i chyba sobie kupie takie w pumy lub podobne bo sa przesliczne ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC