PERSONAL SITE

sobota, 30 stycznia 2016

Na sezon wiosna-lato 2016 domy mody uszykowały dla nas niemałą niespodziankę, bo oprócz minimalistycznych elementów i ponadczasowej prostoty prym wiedzie także całkowity eklektyzm i szaleństwo połączeń!
Najwięksi projektanci swoją inspirację czerpali z całego świata, więc szykujcie się na prawdziwą eksplozję printów, deseni, ciekawych motywów, a także rozmaitych tekstur.
Haftowane sweterki od Dolce&Gabbana, falbany rodem z Balmain, czy siatka z kolekcji Alexander Wang?
Co jednak zalicza się do trendów, których nie może zabraknąc w naszej szafie?





STRIATE SHIRTS
Niegdyś strój na plażę, dziś uznawane za jeden z największych hitów nadchodzącego sezonu, co takiego mają w sobie prążkowane koszule, że pokochał je cały świat?
Według mnie ich fenomen leży w tym, że idealnie wpisują się w dawne klimaty, są połączeniem elegancji i wygody oraz dają ogromne pole do popisu co do sposobu ich noszenia.
Jeśli natomiast jesteś po prostu fanem pasków masz okazję do świętowania, bo powracają one w wielkim stylu. Co powiesz na pasiaste spodnie prosto z pokazu Alexander Wang?





BOMBER JACKETS
Choc tego typu kurtki pojawiały się już w zeszłych kolekcjach to ja nadal jestem ich ogromną fanką.
Ponadto model ten jest również bardzo "uniseksowy", bo także męska moda  ciągle im nie odpuszcza. W tym sezonie postaw na wariacje z kolorami, ciekawymi motywami na wzór tych z LEITMOTIV.


SATIN
Z łóżka prosto na wybieg?
Właśnie takie wrażenie na odbiorcach mogą wywrzec modelki z pokazów Calvin Klein'a, Balenciaga, czy nawet Givenchy.Delikatne tkaniny królują także w letniej kolekcji Marc Cain.
Co ciekawe całkiem niedawno odbył się pokaz tejże marki w Berlinie, na którym pojawiła się jedna z moich ulubionych blogerek Jessica Mercedes, właśnie w satynowym komplecie.
Jak jej to wyszło?Według mnie -FENOMENALNIE!


Jessica Mercedes przed pokazem Marc Cain ss2016 oraz sylwetka z wybiegu Calvin Klein

Moja stylizacja w stylu "sleepy satin"



OVERSIZE
Świat mody całkowicie oszalał na jego punkcie, krój oversize okazuje się niemalże niezastąpiony.
Szerokie szwedy, czy bluzy,płaszcze  z dłuuugimi rękawami to tylko nieliczne z elementów, których tej wiosny wprost nie może zabraknąc, nie wspominając o ramoneskach w rozmiarze XXL.







NAKED SHOULDERS

Czy kobiecy strój kojarzy ci się głównie z głęboko wciętym dekoltem lub krótkim dołem?
Natychmiast porzuc ten punkt widzenia, bo najbardziej rozchwytywane obecnie są ubrania odkrywające ramiona. Nie ważne, czy będzie to obcisła sukienka, elegancka koszula, czy po prostu bluzka z falbaną, ten krój sprawi, że zwrócisz uwagę niejednego przechodnia na ulicy.




SPARKLE

Kolekcje inspirowane podróżami kosmicznymi, metaliczne detale, połyskujące cekiny zapewnią ci BLASK na każdej imprezie. Inspiracja kinem science fiction ogarnęła pokazy  Emilio Pucci, Loewe, czy mojej ukochanej marki Marni!




JEANS
Tego materiału koniecznie nie może zabraknac w Twojej garderobie.Jeśli coś wydaje Ci się odrobinę niecodzienne i jest wykonane z jeansu możesz miec niemalże pewnośc, że odpowiednio wystylizowane zagra świetny zestaw. W tym sezonie koniecznie postaw na rozszerzane nogawki, spodnie typu culotte, bądź sztywną, denimową maksi!




A
Ciebie inspirują sylwetki z pokazów?Co jest Twoim "must have" na nadchodzący sezon?
Co sądzisz o postach tego typu?





KONIECZNIE ZAJRZYJ!
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- CGRZESIAAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC


 
source photos vogue.com

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie może zabraknąć dobrych jeansów, ciepłej bluzy i kraty. Klasycznie, prosto i wygodnie ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oversize zawsze na propsie :D zwłaszcza sweterkii :) satyn to też ciekawa propozycja chociaz u mnie sie chyba to nie sprawdzi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomber Jackets - ta czarna - genialna!!! *.*

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie ubieram się z myślą "wszyscy to noszą to i ja" zakładam więc to w czym jest mi wygodnie nie zwracam uwagi na hity bo kompletnie nie znam się na modzie i w ogóle mnie do tego tematu nie ciągnie ; )

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio mam faze na paski, więc się cieszę że w tym sezonie letnim będą modne :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywy z paskami podobają mi się najbardziej ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie zwracałam większej uwagi na pokazy, ale musze przyznać że miło czytało się taki post, haha być może dzięki tobie coś jednak bede wiedziała

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię bardzo oglądać pokazy mody, inspirować się, ale sama nigdy bym nie założyła takich rzeczy, bo większość jest tylko na pokaz.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje, bardzo podoba mi się
    że satin jest w modzie :) wygląda to bardzo elegancko
    i efektownie a takie specjały jak jeans, to klasyk
    modny od lat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jessica Mercedes faktycznie wyglądała na pokazie zjawiskowo! W sumie inspirują mnie te wszystkie zdjęcia z pokazów, które dodałaś. Strasznie lubię rzeczy oversize, jakoś tak mam ich dużo w szafie, a nie wygląda się w nich jak worek. Yup! Spodnie w paski są według mnie świetne do eleganckich stylizacji, niemniej jednak bardzo mi się podobają. Jeśli chodzi o jeans to chyba każdy ma w szafie coś z tego materiału.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham oglądać pokazy/zdjęcia z nich. Potem szukam jakiś ciuchów w tym stylu i w myślach tworzę stylizację... mimo, że ich nie kupuje bo nie są w moim stylu. Trochę dziwne ale... lubię modę.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomber Jackets bardzo mi się podobają
    Zapraszam i pozdrawiam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to wszytsko opisałaś :)
    Co do mojego must-have na ten sezon to stawiam na dzins, spodnie typu boyfriend a do tego dzinsowa kurtka z levisa :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem dlaczego tak jest.. Ale zawsze ubrania z pokazów mi się nie podobają :/ Mogłabys mi pomoc ? wystarczy kliknąć w 3 linki nad zdjęciami :) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie posty są bardzo przydatne, do nie dawna sama takie publikowałam :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, właśnie takie lubię najbardziej!! Ubrania z pokazów są niesamowite. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są takie kurtki jak na przykladzie drugim :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pokaz ;)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia.
    Niektóre stylizacje są niezłe.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oversize jak dla mnie to bzdury. Ma rozmiar XS/S, więc takie rzeczy wiszą dla mnie. Wychodzę z założenia, że jak coś jest dla każdego to jest dla nikogo. Ale to moje zdanie.
    Post ciekawy, lubię wiedzieć co się dzieje w modzie
    Trochę z innej beczki: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moda to nie moje oczko w głowie :) szczerze za nią nie podążam, ale staram się jakoś "wpasować" jeśli chodzi o zmieniające się trendy ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC