PERSONAL SITE

środa, 6 stycznia 2016


Nie każdy musi ją kojarzyc, jednak według mnie wszyscy pasjonujący się modą w chociażby nieco powiększonym stopniu,  powinni. 

Margaret Zhang, blogerka, stylistka,  obecnie ambasadorka  Clinique ,a ostatnimi  czasy dyrektor kreatywny wielu kampanii reklamowych jak między innymi  marki obuwniczej RMK. 

Stylistka i fotografka ma na swoim koncie nie jedną okładkę, a także udział w reality show 

"Blogerki świata mody" na kanale E Entertainment wraz z  między innymi Kate Watehouse i  Zanitą Whittington.
Dla mnie- jedna z największych modowych inspiracji, wzór do naśladowania, jej  nowy post to wielka dawka energii do działania, motywacji, a co najważniejsze każdy projekt, którego się chwyci to w 100%  perfekcyjnie dopracowane dzieło!

Jak mogłabym ją opisac w kilku słowach?
Idealna  blogerka, stylistka i oczywiście niezwykła street style girl!
W dzisiejszym poście  pod lupę weźmiemy styl dwudziestodwuletniej Australijki oraz odwiedzimy  sieciówki w poszukiwaniu ubrań rodem z szafy Zhang.

Zapraszam do dalszego czytania! :)


Margaret słynie z nietypowych, trafnych połączeń i niezwykłemu wyczuciu estetyki, a minimalizm w jej wykonaniu przeskakuje do innego wymiaru. Wybierając zestawy kieruje się tym co mogła obejrzec na wybiegu, co w połączeniu z jej modowym zmysłem daje niezłe
"boom"
Bez żadnych wątpliwości mogę stwierdzic, że to własnie ona jest jedną z tych postaci, które mówią co będzie "in", a co "out" w następnym sezonie.



MARGARET wardrobe essentials



Według mnie nadszedł czas na kompletną terapię przeciw rozkloszowanym, całkowicie zwyczajnym spódnicom, bo choc faktycznie stanowią dobrą bazę dla zestawu, to zostały tak doszczętnie wypłukane z zastosowań, że na sam widok wieją nudą, szczególnie te czarne!
Spódnice na zakładki lub z rozcięciami?
W zestawieniach Margaret zawsze prezentują się niesamowicie, dlatego postanowiłam właśnie im przyjrzec się odrobinę bliżej.


Co możemy znaleźc w sklepach, w jakiej cenie?






Zara 89,90/Zara 89,90/ Asos €139.71




Coś więcej niż tylko spodnie?
Niezaprzeczalnym faktem jest to, że ponadczasowe"rurki", czy inne bardziej obcisłe spodnie nigdy, a raczej nie za niedługo pożegnają nasze ulice, Ludzie pokochali je z wielu powodów, są wygodne, świetnie podkreślają sylwetkę lub po prostu są dostępne wszędzie.
Od jakiegoś czasu mówi się o powrocie
"dzwonów", krótszych "culotte", czyli całej rodzinki szerokich nogawek, które owszem mają swoich fanów, lecz po stronie przeciwnej panuje większy tłok.Zobaczcie jak jedna z najlepszych blogerek na skalę światową radzi sobie z nimi także na co dzień, a ja postaram się znaleźc odpowiedniki w rozsądnych cenach.



Zara79,90 /Zara 89,90 /Zara 99,90

Nowy sposób
na wszechobecny szalik w kratę?
W tym roku chyba każdy lub zdecydowana większośc dała sie zauroczyc, przez szaliki w kratę, jednak, czy można nosic je inaczej niż jako "kokon na szyi"?

A może pamiętacie jeszcze niedawny szał na "krawaty" u kobiet, kto wie, czy nie nadszedł właśnie czas, aby upolowac podobny na zimowych wyprzedażach?
 Dla prawdziwych pasjonatów mody może wzorzysta apaszka?
Aby poznac odpowiedzi na te pytania, obejrzyjcie stylizacje Margaret, które są jednymi z moich ulubionych w jej wykonaniu.




Zara 59,90/Zara 49,90/Zara 29,90





Dla mnie blog Margaret, jak i wszystko co tworzy jest ogromną inspiracją, dlatego już na samo zakończenie zostawiam Was ze zdjęciami, które  może również na Was w jakimś stopniu wpłyną, bądź po prostu okażą się tak pomocne jak w moim przypadku.
 

BLOG MZ-
INSTA MZ-
margaret-zhang-matin-celine-cosette-rmk-eyland-shinebythree

Margaret Zhang copy

FACE-MZ-Spring-Racing-crop copy


7-10-Margaret-Zhang-Paris-Fashion-Week-ELLERY-MaurieEve-Tony-Bianco
Margaret-Zhang-New-York-Fashion-Week-NYFW-street-style-1 copy
Margaret-Zhang-Furla-2 copy


Matches_MZ_1316

MargaretZhang_NY_TimesSquare_6789
DSC_4729-crop
max-and-co

DSC_0824 copy

nyfw-1
ASOS-Stuart-Weitzman-Clover-Canyon-TOPSHOP-Love-Object-1





Co Ty myślisz o Margaret Zhang?

Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz! :)

Nie zapomnij zajrzec:
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- cgrzesiaak
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC

12 komentarzy:

  1. Margaret Zhang jest cudowna! Bardzo podoba mi się jej styl, łączenia różnych wzorów, które nie wyglądają źle, wręcz przeciwnie! Wybrałaś naprawdę cudowne inspiracje, powiem szczerze, że większość wpadła mi w oko! Post przeczytałam z niebywałą przyjemnością, więc więcej takich postów! :))

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej pani ;P Ale lubię urodę azjatek *.* i niektóre jej stylizacje godne powtórzenia ;D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiem, że pierwszy raz słyszę o Margaret. Bardzo fajny post!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o niej nie słyszałam, ale muszę przyznać, że ubiera się dośc...ciekawie haha :D

    Zapraszam do siebie.
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam Margaret ale muszę napisać, że jest bardzo oryginalną osobowością :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje!
    Bardzo fajny pomysł na post!
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna! Za podanie cen możesz być polecona w następnym poście!
    Cieplutko pozdrawiam ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Specjalnie nie fascynuję się modą,dlatwgo może ja tej pni nie znam :( Ale bardzo ładnie wygląda.A inspiracje cudowne ^^
    Sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie słyszałam o niej. Osobiście nie podoba mi się jej uroda, jednak styl ubierania robi na mnie spore wrażenie.
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome outfits!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC