PERSONAL SITE

poniedziałek, 25 stycznia 2016








SOBOTA, 25 stycznia 2014 rok

Od równo dwóch lat ta data jest dla mnie niezmiernie ważna, wyznacza ona bowiem początek nowego etapu, przygody jaką rozpoczęłam.
730 dni temu napisałam tutaj pierwsze zdanie, opublikowałam pierwszy post, wyczekiwałam na pierwszy komentarz.
Już wtedy wiedziałam, że blog stanie się dla mnie odskocznią od rzeczywistości, pasją na długi okres czasu, z której na pewno nie zrezygnuję.
Podczas tych miesięcy miałam zarówno wzloty, jak i upadki, jednak nigdy przez moją głowę nie przeszła myśl o zlikwidowaniu tego miejsca.
Choc "Caroline Cupcake" jaką stworzyłam różni się od tej, którą możecie obserwowac  teraz, to myślę, że wszelkie moje przerwy, zmiany, czy inne działalności wpłynęły na rozwój bloga.
Mam nadzieję, iż kolejny rok okaże się jeszcze lepszy od poprzedniego, że nadal będziecie ze mną, że znajdzie się także grono nowych czytelników, którym przypadnie do gustu moja twórczośc.

Dziękuję WAM Kochani za każde miłe słowo, komentarz, czy obserwacje, bo to WASZA aktywnośc jest moim  największym motorkiem do działania!
Dziękuję również za to, że po prostu jesteście, wspieracie mnie na każdym kroku, obserwujecie na różnych portalach, a także za wszystkie wiadomości, meile, czy snapy jakie w ciągu tego roku od WAS otrzymałam!































Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i zapraszam do dokładnego obejrzenia wyjątkowych, "imprezowych" zdjęć zrobionych specjalnie na tę okazję. Mam nadzieję, że wam się spodobają, a swoją opinię zostawicie w komentarzu :)





A Ty jak długo już tutaj jesteś? ;)



KONIECZNIE ZAJRZYJ:



SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE

INSTAGRAM- CGRZESIAAK

fot.M.W

26 komentarzy:

  1. Życzę dalszych sukcesów w tworzeniu bloga!;)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! Już tak długo prowadzisz tego bloga :))
    Ja jestem tutaj od roku, może krócej, ale i tak widzę, jakie postępy robisz!
    Wszystkiego, co najlepsze!
    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Ci bardzo! <3
      Właśnie takie komentarze są największą motywacją do dalszego tworzenia. Ostatnio nieco zaniedbałam bloga, ale obiecuję, że od teraz postaram się wszystko zmienic, pisac regularnie tak aby kolejną rocznicę świętowac w jeszcze większym gronie!
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Gratuluję :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości :) bardzo ładny blog będę obserwować :D

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Zapraszam, mam nadzieję, że kolejne posty również Ci się spodobają :)

      Usuń
  6. Gratuluję! Ja na blogu całkiem nie dawno zaczęłam

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywne zdjęcia!
    Gratuluję, już 2 lat, oraz życzę większych sukcesów ;)
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Co do zdjęc to starałam się żeby efekt choc trochę przypominał rocznicową imprezę w obiektywie polaroida :)

      Usuń
  8. Ja trafiłam do Ciebie dopiero dzisiaj, ale to wyjaśnia moja świeżość w blogosferze. Jestem od kilku miesięcy :)
    side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję drugiej rocznicy blogowania i życzę ich jeszcze więcej :) Świetne zdjęcia!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, bardzo fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życze dalszych sukcesów :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :) Gratuluję sukcesów :) Ja dopiero zaczynam, więc zerknijcie, a będzie mi bardzo miło :)
    Zapraszam na mojego bloga pełnego optymistycznych słów, oryginalnych stylizacji, przepysznych przepisów, pięknych zdjęć, kreatywnych robótek i niezwykłych inspiracji :)
    http://www.kapetka.pl/
    Zachęcam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niedługo będzie już rok, he. Szybko zleciało. Życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam cieplutko! :*



    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów związanych z Nim!
    Masz świetne zdjęcia na blogu, a posty bardzo miło się czyta. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. również bloguję tak 'na poważine' od dwóch lat, wcześniej z przyjaciółką, obecnie sama. życzę ocownej pracy. tak trzymaj! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecny blog " na poważnie" mam od 31 sierpnia 1014 roku. Wcześniej było kilka blogów, które były "tylko dla mnie". Życzę Ci kolejnych 2 lat.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje! Dwa lata to już coś! Jeszcze kilka miesięcy, a mnie miną 3, nie mogę się doczekać.
    życzę wytrwałości!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite przeżywać takie rocznice ;) Sama wiem, że ten dzień co rok jest wyjątkowy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu od niedawna i bardzo mi się podoba. Oby tak dalej dobrze Ci szło z tym wszystkim co robisz. Życzę następnych wielu takich urodzin bloga!
    Pozdrawiam ciepło (:
    ~Zwykła dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twój blog Karolinko. :D Świetnie go rozwinęłaś i naprawdę miło się go ogląda. Życzę powodzenia i duuużo nowych pomysłów :)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC