PERSONAL SITE

piątek, 25 grudnia 2015

Witajcie Kochani!
Nie było mnie tu ponad miesiąc, pierwsza moja tak długa przerwa w ciągu dwóch lat intensywnego bloggowania.
Jak się z tym czułam/czuję?
Mówiąc wprost-okropnie, nie byłam nawet świadoma tego jak wielką cząstką mnie stał się przez ostatnie miesiące blog, cząstką którą przez 34 dni wypełniała pustka.
Dlaczego?,

Myślę, że nie ma jednego, konkretnego powodu, obowiązki, brak czasu, ciągła nauka, a później blokada twórcza, za bardzo skupiałam się na tym jak byc coraz lepszą w tym co robię, niż czerpac z tego radośc jak dawniej.
Teraz jestem już w 100% pewna, że na obecną chwilę nie umiałabym normalnie funkcjonowac bez tego miejsca, bez Was i bez możliwości spełniania choc części swoich pasji właśnie tu.
Oficjalnie wracam ze zdwojoną siłą i motywacją oraz mam nadzieję, że Wy postanowicie mi wybaczyc oraz pozostac na moim blogu, szykujcie się na sporą dawkę regularnych postów!


Muszę Wam się przyznac, że dawno nie podchodziłam tak entuzjastycznie do sesji na bloga, ale ta sprawiła mi naprawdę wiele, wiele radości, jak wszystko związane z modelingiem szczególnie ostatnimi czasy.
Głównym elementem całego zestawu jest asymetryczna sukienka w prążki. Ten rodzaj sukienek już od kilku sezonów utrzymuje się w trendach, teraz znów próbuje podbic serca fashionistek lecz mniej zmasowanym atakiem niż wcześniej.Cóż ja uległam i oczarowana jej urokiem stworzyłam dośc elegancki, idealny na święta look.


Mam nadzieję, że Wam spodoba się równie bardzo jak mi, a także pozostawicie swoją opinię w komentarzu! :)


GET THE LOOK
shoes- DRESSLINK -KLIK
(proszę o kliknięcie w link, z chęcią się odwdzięczę;)
dress-Bershka
coat-New Yorker

necklace , bracelet-x-mas gift

Pamiętajcie, że z kodem "Blog15" macie ciągle 10% zniżki na całe zakupy w sklepie Dresslink!






















"Chciałabym również złożyc Wam nieco spóźnione życzenia świąteczne, pamiętajcie Kochani aby zawsze cieszyc się życiem, czerpac z niego jak najwięcej i dzielic się radością z innymi.
Życzę Wam najserdeczniej spełnienia wszelkich marzeń, ogrom zdrowia oraz miłości, a także aby  rok 2016 był jeszcze lepszy od poprzedniego!
Kocham Was i dziękuję, za to że spędzamy razem już drugie Święta Bożego Narodzenia!"~Karolina

Jak Wam podoba się ta stylizacja?
Sięgacie czasem po asymetryczne rozwiązania?
z niecierpliwością czekam na komentarze ;)


Zapraszam także na moje social media, obiecuję, że będę tam bardziej aktywna!
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAMSUCKSHY
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC

41 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! Przerwy czasami są potrzebne aby wrócić z podwójną siłą. Cieszę się, że wróciłaś!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja ;d dobrze ze wrocilas ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za życzenia :)
    Ładne zdjęcia ze stylizacją, delikatny naszyjnik bardzo fajnie się tu odnajduje ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajni ci w takim kroju sukienki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :D ja już obserwuję i liczę na rewanż!!!

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i płaszczyk :)Świetne zdjęcia!
    Ja już obserwuję teraz czekam na rewanż :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś chudziutka :O Ślicznie wygląda na tobie ta sukienka, a buty też całkiem ładne. Oczywiście link kliknięty.
    Pozdrawiam ciepło (:
    Moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta sukienka ;) super to wygląda, nawet pogoda łaskawa pozwala chodzić w spódniczkach i sukienkach, bo wiadomo jak za zimno na dworze zimno to nie ma co, bo tylko przeziębić się można :/
    Pytałaś o obserwację, więc obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :P
    Zapraszam do mnie --> Klik !<- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka! :)
    Przerwy czasem sa potrzebne ;)
    I zgadzam sie na wspólna obserwacje, juz zaczelam liczę na to samo :D
    Zapraszam do mnie
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka!
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję, liczę na rewanż.
    http://xizzzus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne usta! Bardzo ładna figura :)
    A co do asymetrycznych ciuchów.. U mnie większość taka jest przez wielkie piersi hahahaha
    Przerwy są czasami potrzebne, żeby nabrac siły.
    Co prawa już po świętach, ale mimo wszystko - wesołych świąt i udanego Sylwestra!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Koleżanka ma podobną ... cudnie wygląda ♥

    ,, Modernizuję '' bloga ! :)
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo ładna :) Idealna na modelke hahah :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    >> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/ <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi sie podoba stylizacja:) i świetne zdjecia :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com
    pytałaś o obs,ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja a w szczególności ta sukienka jest cudowna,marzy mi się taka.
    Dziękuje za miły komentarz u mnie i za propozycje obserwacji oczywiscie zgadzam się i obserwuję.Teraz twoja kolej ;) http://paulik16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNA sukienka a jak ładnie na tobie leży :)
    Obserwuję 181 czekam na ciebie!
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nadajesz się na modelkę z taką figurą i świetnie prezentujesz się na zdjęciach! Sukienka jest cudowna, fason, kolor ahhh <3 Prosiłaś o obserwację a więc z przyjemnością dołączam ;) Liczę na rewanżyk i do następnego postu :* !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, zdjęcia bardzo klimatyczne :). Udanego sylwestra. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka! c; Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję c; Teraz Ty c;
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chce tą sukienkę!!!
    Wspólna obserwacja?
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że wróciłaś i piękne zdjęcia, a sukienka megaa!
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na ciebie. http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka i naszyjnik! :3 Dobra byłaby z ciebie modelka. :)

    Pozdrawiam i obserwuję! :*
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna sukienka :) Ja już obserwuję teraz twoja kolej :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia ♥ Ta sukienka jest bardzo ładna
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu. Odwdzięczam się na 100 %
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna ♥
    m-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka chudzinka! Piękne zdjęcia :*
    Pytałaś o wspólną obserwację, my już :)
    ❄Pozdrawiamy, wikwerfashion❄

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,
    Jeżeli chodzi o wspólną obserwację to pewnie :) Ja już obserwuję.
    Wspaniale wyglądasz w tej sukience, patrząc na zdjęcia kojarzysz mi się bardzo z Hilary Duff w filmie Greta. Cud :)
    pozdrawiam
    www.beautyinandoutside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że wróciłaś. Będę tu wpadać często bo podoba mi się twój styl :)
    co powiesz na wzajemną obserwacje ?- ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Poleciłam twój blog u mnie w nowym poście. Gratuluję ♥
    Pozdrawiam cieplutko
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC