PERSONAL SITE

sobota, 21 listopada 2015

Nie raz wspominałam Wam o mojej miłości do golfów, tej jesieni są one nieodłączną częścią  garderoby. Sięgam po nie praktycznie codziennie, dlaczego? Gdy wstając rano mam niecałe pół godziny na uszykowanie się do wyjścia zawsze to one ratują mnie z opresji.
Te wyjątkowe ubrania z wyższym kołnierzem czarują i przez swój wewnętrzny urok sprawiają, że każda stylizacja nabiera indywidualnego smaczku.
Sukienka z szelkami też ma swoją historię, jest to kolejna z perełek, które udało mi się upolowac w miejscowym second-handzie. Coraz częściej utwierdzam się w przekonaniu, że jeśli szuka się w odpowiednim miejscu i wytrwale to zawsze znajdzie się to czego potrzebujesz.

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają, nie zapomnijcie zostawic swojej opinii w komentarzu! :)






























GET THE LOOK 
sweater Atosphere
dress- New Look/second hand
coat- New Yorker 
rings-H&M
scarf-second hand
shoes- Dresslink -
KLIK


WSZYSTKIM, którzy uczciwie klikną w link i napiszą cenę  w komentarzu odwdzięczę się tym samym, obserwacją, a blogi polecę w następnym poście!


Nie zapomnij zajrzec na:
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAMSUCKSHY
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC

18 komentarzy:

  1. Ladnie wygladasz ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy wspominałaś o praktycznym zastosowaniu golfów, jednak ja za bardzo ich nie preferuję. Nie oznacza to, że czasem ich nie zakładam.
    Sukienka jest bardzo ładna. A to jest prawdziwy dżins czy tylko taki materiał ? Pytam, bo na zdjęciach mogłabym się zastanawiać ;)
    Poklikałam , cena : $ 7.39
    Obserwuję i..
    Zapraszam do mnie - klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :)) Płaszcz to jest coś co mnie naprawdę urzekło! *.* Buty również bardzo, bardzo fajne, jednak na stronie wyglądają na dużo wyższe, a ich cena to 7.39$ na promocji ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za golfami. Czuję się jakbym była uwięziona w ubraniu haha. Ślicznie wyglądasz!

    ducy-dusiaa.blogspot.com - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja kochana ♡.♡
    Wspaniale prezentuje się na zdjęciach, zwłaszcza ten płaszczyk.
    Najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie.. Po prostu śliczne!
    Cudny post i oczywiście kliknęłam ;)

    Dreamerka Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te zdjęcia. Ja niestety nie mam cierpliwości do szukania ubrań, więc ciężko mi coś znaleźć w takich sklepach :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu kupić sobie jakiś golf, bo w stylizacja wyglądają świetnie <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wyglądasz w tej sukience
    po klikane
    7.39
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia *-*
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia *-*
    Wspólna obserwacja ?
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka :)
    buty: $7.39

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje! Kliknęłam w link Cena ;$7.39
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! W 100% odziedziczam się
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że wyglądasz bardzo tumblrerowo na tych zdjęciach! Też bardzo lubię golfy, a do tej sukienki jeansowej, jeszcze płaszcz i te buty - bomba! Dobra robota! Również jestem zwolenniczką szukania perełek w lumpeksach, ponieważ tam można znaleźć niepowtarzalne rzeczy, dzięki którym będziemy się wyróżniać na ulicach.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Z okazji świąt, chce Ci życzyć wszystkiego najlepszego.
    I abyś nie przestała prowadzić tego bloga.
    Jeszcze raz Wesołych Świąt.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ! <3
      Ten blog znaczy dla mnie zbyt wiele, aby tak po prostu się poddac :)

      Usuń
  15. Outfit świetny, a płaszczyk "miesza" w wizerunku grzecznej dziewczynki :D !
    Oczywiście zapraszam do mnie :)
    http://shoo-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :D Piękna stylizacja ;) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC