PERSONAL SITE

niedziela, 28 lutego 2016

Nie wiem czy tylko dla mnie największą inspirację w modzie stanowią właśnie niesamowite pokazy, dlatego za każdym razem cieszę się jak dziecko gdy zaczyna się pora na "tygodnie mody".
Może jest to związane z moimi marzeniami, aspiracjami, czy planami na przyszłośc, ale jestem niemalże w 100% pewna, że moje dalsze  życie wręcz MUSI obracac się w tej tematyce.
Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis z 5(według mnie) najlepszymi kolekcjami, które już odbyły się na  ciągle trwającym  Milan Fashion Week fall 2016/17.
Zapraszam więc na wyjątkową wycieczkę po wybiegach takich domów mody jak Gucci, Moschino, czy... tego dowiecie się czytając dalej  ;)



Moschino-2016-Fall-Winter

Nie od dziś pokazy Moschino są jednymi z najbardziej wyczekiwanych, dlaczego?
Odpowiedź jest prosta dyrektor kreatywny marki Jeremy Scott potrafi zadbac o to aby każda nowa kolekcja była jeszcze bardziej zaskakująca niż poprzednia. Jako zagorzała fanka tychże "widowisk", bo można je tak po części nazwac jestem zachwycona najnowszym show, z resztą kto by nie był?
Moschino postawiło na wyrazisty wizerunek rockowej kobiety, króluje tam skóra,jeans, często cięższe buty, ale także i spódnice wykończone falbaną.
Moje must have tej kolekcji?
Zdecydowanie tunika z policyjnym misiem lub kultowa, charakterystyczna dla marki czapka z logo.

Gucci Fall Winter 2016/17
Niezwykłe widowisko odbyło się 24 lutego, pokazy te zawsze  przyciągają ogromną ilośc fanatyków mody, jak i gwiazd.
Mówi się, że włoski dom mody od dawna nie był w tak świetnej formie, za sprawą Alessandro Michele(dyrektor kreatywny) najnowsze show również okazało się sukcesem.
Bardzo podoba mi się kształtowanie niektórych sylwetek na hmm... wzór lekko zmodernizowanej kujonki?
Na pewno nie jest to kolekcja dla wszystkich, ale ja zawsze bardzo ceniłam sobie Gucci.
Tym razem możemy spodziewac się płaszczy, futerek i ogromnej dawki kolorów... wspominałam o rajstopach w barwach tęczy?

Versace Fall 2016/17
Trzeba przyznac, że Donatella Versace jest bardzo rozpoznawalną osobą w świecie mody, a o jej marce słyszeli prawie wszyscy.
Znakiem charakterystycznym dla każdej biorącej udział w pokazie modelki była przepaska ułożona na włosach oraz kreska czarnym e-linerem wokół oka, od którego jak przyznaje sama Donatella jest uzależniona.
Podczas pokazu mogliśmy przyglądac się korelacji jaką prowadziła ze sobą w kolekcji sport i elegancja, ciągle uzupełniając się wzajemnie. Innym zachwycającym dla mnie elementem były sukienki, spódniczki, czy bluzki wyszywane "cekinami" bądź te o ciekawych printach, czy deseniach.
Fendi Fall 2016/17


Może zacznę od krótkiej lekcji historii... obiecuje nie będę przynudzac!

Fendi  to włoski dom mody, którego założenie pokrywa się z rokiem 1918. 
Słynie głównie z wyrobu spektakularnych niecodziennych futer, butów, czy torebek- spektakularnych, bo nigdzie indziej nie znajdziesz takich samych!
Myślę, że po tym krótkim opisie mniej więcej wiecie już  czego  możecie się spodziewac po tym pokazie, Dlaczego więc umieściłam go w liście "TOP"?
 Mnie takie kolekcje niezwykle inspirują i choc wiem, że ubrania te byłyby trudne do noszenia na co dzień, dodatkowo w moim małym mieście to gdybym miała w posiadaniu te białe,długie buty zakładałbym je jak najczęściej!


Diesel Black Gold 2016/17

Kolekcja ta jest całkowitym przeciwieństwem poprzedniej, dla odbiorcy na pierwszy rzut oka wydaje się bardziej przystępna, osiągalna.
Właśnie z tego powodu tak mi się spodobała, elementy militarne i  dośc minimalistyczne podejście do mody to świetny mix na co dzień, dlatego uważam że każda z wybiegowych sylwetek to idealnie dopracowane, spójne ze sobą dzieło.Ramoneski, bogato zdobione spódnice, różnorodne góry,
w dodatku utrzymane w podstawowych kolorach-ja jestem jak najbardziej na TAK!




A Ciebie inspirują pokazy mody?
Śledziłaś wydarzenia na MFW?
Chcesz więcej wpisów tego typu?

Koniecznie skomentuj, jestem niezmiernie ciekawa Twojej opinii! :)

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj bloga, jestem pewna, że się tu odnajdziesz!:)

Jeśli chcesz do mnie napisac lub po prostu poznac mnie bliżej to  musisz tu zajrzec:
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- CGRZESIAAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKEOFC


Masz pytanie/prośbę/propozycję?
Pisz śmiało!

officialcarolinecupcake@gmail.com

7 komentarzy:

  1. Każdy pokaz ma w sobie to coś, jednak to coś zupełnie nie jest w moim stylu :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to bardzo fajne propozycje :) wiele rzeczy mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Mało kiedy na blogach takie spotykam,a bardzo mi się podobają!

    Nowy post ♥ Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się kreacje Moschino. Są takie z "pazurem",a takie uwielbiam.Chociaż Diesel Black Gold tez niczego sobie. Bardzo fajnie,że przedstawiasz nam tutaj takie wpisy. Sa naprawde dobrymi inspiracjami.

    Może wpadniesz do nas? Jesteśmy nowe "na tym rynku" :)
    Pozdrawiam!!!!
    http://kateiemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba sposób opisywania tych pokazów przez ciebie. Czytam je i czuje tą miłość do mody, którą przelewasz na tego bloga.

    Kocham oglądać pokazy mody. W tym roku udało mi sie dużo zobaczyć na snapie J. Mercedes. Moim marzeniem jest pojawić sie na jednym z nich.

    ♡ Zapraszam do mnie ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC