PERSONAL SITE

niedziela, 11 października 2015


Choc ciągle mi zimno, zmiana pogody wysusza moją skórę, a poranne wstawanie wydaje się coraz trudniejsze, to i tak bezgranicznie kocham Jesień. Może jestem dziwna, ale uwielbiam tę porę roku nie tylko za piękne widoki malujących się na czerwono drzew, nie tylko za cudowne wschody i zachody słońca, ale także za powrót do łask swetrów, płaszczy, golfów, szalików, czy rękawiczek, czyli absolutnego must have dla zmarzluchów takich jak ja.  Całkiem prawdopodobne, że kompletnie zwariowałam pisząc jak  marznę, i jak bardzo lubię to robic, gdy  są ze mną wymienione wyżej części garderoby. Od zawsze najbardziej lubowałam się w ciepłych kardiganach, czy kurteczkach, a największe uznanie budziły we mnie kolekcje na sezon jesień/zima, tak zostało do dziś, bo po oficjalnym rozpoczęciu jesieni nie mogę już doczekac się niższych temperatur, aby móc zawinąc się w najgrubsze tkaniny świata i opuścic dom niczym "bałwanek."

Jako, że pogoda dopisywała, a zza chmur wyłaniało się także słońce dziś mam dla Was  lżejszą propozycję na nieco cieplejsze dni. W roli głównej bohater tytułowy dzisiejszego wpisu, czyli różowy, pastelowy płaszcz, który uwierzcie mi okazał się miłością od pierwszego wejrzenia!
Zapraszam do oglądania i komentowania, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)































coat-klik/pants-New Look/bag-F&F/rings-klik/jersey-sh/socks-F&F/shoes-Adidas Superstar

WSZYSTKIM, którzy uczciwie klikną w linki i napiszą ceny ubrań  w komentarzu odwdzięczę się tym samym, obserwacją, a blogi polecę w następnym poście!




Zdecydujesz się na pastelowy płaszcz tej jesieni?
Daj znac w komentarzu! ;)

ZNAJDZIESZ MNIE:
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- SUCKSHY
TUMBLR-CAROLINECUPCAKEOFC

62 komentarze:

  1. Przepiękna stylizacja!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja, a płaszczyk naprawdę uroczy! Sama bym sobie taki kupiła :)
    Oczywiście poklikałam: płaszczyk $8.53, nausznica $0.93, pierścionki $1.34
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)
    Zapraszam do mnie

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój outfit bardzo mi się podoba. Zdjęcia wyszły genialnie !
    Czy zmieniłaś fryzurę ? Bo wcześniej chyba nie miałaś tak któtkich włosów... ;)
    $8.53, $0.93,$1.34

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że.. Obserwuję ! ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa :)
      Tak dwa tygodnie temu skróciłam włosy(już w poprzednim wpisie widac efekty ;)

      Usuń
  6. po klikane 12.33 $ 1.94 $ 1.34 Śliczny kolorek tego płaszczyka

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. po klikane 12.33 $ 1.94 $ 1.34 Śliczny kolorek tego płaszczyka

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny płaszczyk :)
    8.53 $
    1.34 $
    0.93 $
    obserwuję :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują ci te kolory. :3 Tak btw śliczne paznokcie. *-*
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny płaszczyk, ale ja wolę bardziej stonowane kolory :D
    poklikałam, a co mi szkodzi: 8,53$ rózowy płaszczyk, 0,93$ kolczyk, 1,34$pierscionki / K

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jaka ty śliczna *.*
    Poklikałam!

    Pytałaś o wspólną obserwację :)
    Ja już i liczę na uczciwy rewanż !
    http://thoughtcolorfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaobserwowane :)
    ŚLICZNA JESTEŚ :D Zazdroszczę !!!
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszcz! Ostatnio mam fazę na różowe rzeczy, chociaż nigdy tego koloru nie lubiłam :)

    Pewnie, że obserwujemy. Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :) Uwielbiam takie pastelowe kolory :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana oczywiście przybywam i pomagam, linki poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterki są również moją ulubioną częścią garderoby, ale nienawidzę wracać do domu zmarznięta - to chyba najgorsze w jesieni :)
    Obserwuję

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 8.53, 1.34, 0.93

    Pastelowy płaszcz wygląda bardzo ładnie, jednak ja na jesień wolę nieco ciemniejsze kolory - bardziej praktyczne i do wszystkiego pasują ;) Pastele widać u mnie za to we wszelkiego rodzaju swetrach, bluzach czy sukienkach :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszczyk jest genialny, boski i cudowny! *.*

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczny kolor plaszcza, fajnie przelamuje rutyne!
    w linki poklikalam:
    plaszcz 8.53$
    pierscionki 1.34$
    nausznica 0.93$
    mam nadzieje, ze ty rowniez poklikasz u mnie
    pozdrawiam cieplo, www.poziomkabloguje.blogspot.com
    (moze wspolna obserwacja?)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podoba mi się ten pastelowy płaszczyk, jednak ja chyba nie zdecydowałabym się takiego założyć. Pewniej czuję się w ciemniejszych kolorach ;)
    Pisałaś do mnie odnośnie obserwacji... Ja już obserwuję i oczekuję na uczciwy rewanż ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow wyglądasz cudownie połączenie różu z bielą wygląda cudownie ! Kliknęłam na płaszczyk z myślą, że wkońcu znalazłam idealny różowy płaszcz, wchodzę na stronę a tu nie ma już rozmiaru s :(((
    Kochana oczywiście poklikałam wszystko i zaobserwowałam. Mogłabyś poklikać także u mnie w poście z listą must have?
    Pozdrawiam,
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor płaszczyka jest śliczny i bardzo podoba mi się połączenie go z bielą <3

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. poklikalam:) sliczny jest ten plaszczyk!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne zdjęcia.
    Prezentujesz się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny płaszczyk bardzo lubię pastelowe płaszcze sama mam niebieski
    poklikane :)
    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam tak jak prosiłaśna moim blogu <3 Piękne zdjęcia.Masz mega blog ! Obserwuję cię i liczę na to samo.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym roku stawiam na cieplutkie kurtki, bo ostatnio strasznie marzne ;/ ale płaszczyk jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki plaszcz chciala bym miec sama tylko nie wiem czy by do mnie pasował.

    Poklikałam w linki :) Licze na to samo.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny płaszczyk. Ja żadnego nie mam. Nie pasują do mnie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękną figurę, musiałam to powiedzieć, bo bardzo Ci zazdroszczę!
    Super Starsy i ten różowy płaszczyk, mmm

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny płaszczyk, mam podobny ale kolor bardziej intensywny. ;)
    Poklikane tak jak prosiłaś.
    -8,53$
    -1,34$
    -0.93$
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś o wspólną obserwację,ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki różowy płaszczyk w deszczowe i ponure dni od razu może poprawić humor i sprawić, że świat nabierze choć trochę koloru ^^
    Pozdrawiam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny płaszczyk! Cała stylizacja powala! *.* Mam podobnie jak ty uwielbiam ubrać się jak "bałwanek" i też nie mogę się tego doczekać, również moimi ubraniami są te must have na jesień/zimę i to właśnie te kolekcje podobają mi się najbardziej. :))
    Uczciwie poklikałam :*
    Płaszcz 8.53$ Pierścionki 1.34$ na promocji "smok na ucho" 0.93$ na promocji
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeej jaki piękny płaszczyk ;D Mój kolor hihi ;)
    Świetna stylizacja :D :*
    Buziaki , obserwuję : ))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz :)
    Super pastelowy kolor płaszczyka. Poklikane :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się twój blog <3 Zostaję na dłużej

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna stylizacja! Świetnie to podkreśliłaś różowym płaszczem, a te buty... cudo! <3

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki śliczny płaszcz, naprawdę bardzo ładnie ci w nim :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia ;)
    obserwuje i zapraszam http://true-less.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny płaszczyk tylko różowy to nie mój kolor. Super zdjęcia. Pozdrawiam ;) US$ 8.53 US$ 1.34 US$ 0.93

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikałam :) Mogę liczyć na rewanż w ostatnim poście? :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialny jest ten płaszczyk ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialna stylizacja! Uwielbiam taki minimalizm :3
    Piękny płaszczyk <3
    Uczciwie kliknęłam :))
    płaszczyk - 8.53
    zestaw pierścionków - 1.34

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny płaszczyk! :3
    http://live-honestly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne buty i ogólnie fajna stylizacja.

    Follow for Follow? Zapraszam tu: http://superfashi0n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super to wygląda razem :)
    Poklikałam UCZCIWIE
    Ceny:
    Płaszcz 8.53$
    Pierscionki
    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥1.34$

    OdpowiedzUsuń
  50. cudny jest ten płaszczyk, do twarzy ci w nim ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post. :) Bardzo podoba mi się design Twojego bloga.
    MyPink-Glasses - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Na pastelowy raczej nie, myślałam o płaszczu w kolorze szarym bądź takim wielbłądzim :) ale Twój jest piękny, ogólnie bardzo ładnie wyglądasz! :3

    http://zkubkiem-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kliknełam, mogę liczyć na to samo ?


    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna stylizacja , płaszczyk jest rewelacyjny. Fajnie wszystko zestawiłaś ;-))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC