PERSONAL SITE

sobota, 3 października 2015





Ostatnio zauważyłam, że w mojej szafie znajduje się coraz więcej prostych, casualowych ubrań, a ja sama  z każdym dniem bardziej się do nich przekonuje.
Wychodzę z założenia, że na dobrą  bazę garderoby składają się  dwie pary jeansów, skórzana kurtka i kilka jednolitych bluzek, bo te trzy elementy zestawione razem już bez żadnych dodatków wyglądają świetnie. 

W myśl tej zasady, mając mało czasu na przymierzanie kompletuję look w dosłownie pięc minut, myślę, że jest to jeden z powodów, dla których najbardziej kocham choc lekki minimalizm w modzie. 

Nad łączeniami printów. czy kolorów chcąc nie chcąc trzeba spędzic odrobinę więcej czasu, tak aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, dlatego prostota towarzyszy mi na co dzień o wiele częściej.


Jednymi z największych "must have" tego sezonu są oczywiście golfy, których jestem ogromną fanką od zawsze, na zawsze, to właśnie dlatego tak często można się na nie natknąc w moich inspiracjach,czy wpisach.
Dziś stylizacja również golfowa, minimalistyczna, dla mnie idealna na jesień, mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu ;)




























GET THE LOOK
shoes-H&M
pants-New Look
jersey-sh

Zaobserwowałeś/aś mój blog?Napisz o tym w komentarzu, a ja odwdzięczę się tym samym ;)

Wyraź swoją opinię na temat wpisu w komentarzu, a może masz jakieś pytanie?


Podobają Wam się minimalistyczne zestawienia?



Po więcej inspiracji zapraszam:

INSTAGRAM-suckshy

SNAPCHAT-justcaaroline
TUMBLR-carolinecupcakeofc



34 komentarze:

  1. obserwuje!
    swietne buty i miny, piekna!<3
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! <3
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;) Pozdrawiam ;)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak obserwuję ! ;)
    Bialy golfik na prawdę mi się podoba, chociaż nie jestem ich wielką fanką. Też bardzo lubię być taką "minimalist girl" ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, najbardziej spodobały mi się buty :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś .Moim must have są swetry , Golfów zbytnio nie lubię ale u ciebie na zdjęciu ślicznie wygląda ;)
    +obserwuje ;)
    zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <3 Śliczny outfit! Przyznam, że za golfami nie przepadam, ale ten mi się bardzo spodobał :3 może się przekonam co do nich :D
    Obserwuję! ^^ Pozdrawiam i zapraszam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O świetny golf i buty!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ,kh

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny outfit :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe posty dodajesz, zostaje na dłużej ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Minimalistyczny, a bardzo kobiecy i ładny outfit :)

    Mój Blog - klik!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. osobiście uwielbiam minimalistyczne zestawienia :) śliczna jesteś :)
    http://xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia <3
    Minimalistyczność jest najlepsza, jak to się mówi- małe jest piękne, a w tym wypadku, mało jest pięknie ;) no i pozatym stylowo, modnie, prosto, oraz subtelnie! ♥ Super post

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, ja też coraz częściej łapię się na kupowaniu minimalistycznych i jednolitych ubrań :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam takie minimalistyczne zestawienia, chociaż czasami również lubię zaszaleć, wszystko zależy o mojego nastroju w danym dniu :)) Co do stylizacji to cudowna! Podobnie jak ty, jestem miłośniczką golfów, po prostu je uwielbiam <3 Zdjęcia wyszły przepięknie, bardzo ciekawie! ^.^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! :) ja też lubię minimalistyczny styl, moim jesiennym must have są jednolite swetry i tshirty. :)

    Zapraszam do mnie -> xmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekaw styl :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne buty!
    Stylizacja mega <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty wprost cudowne *.* Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjecia <3

    obserwuje i licze na to samo :)
    fajny blog! Śliczna jesteś :)

    zapraszam do mnie :)

    kana-kaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję! (Black Angel)
    Fantastycznego bloga prowadzisz *o*
    Buty są zajebiste! Poluję na takie już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę nigdzie takich znaleźć :/
    Pozdrawiam cieplutko
    ~ Ashley

    http://my-fashion-stylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam minimalizm w modzie! Świetny outfit, a po buty lecę już jutro! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Minimalizm jest najlepszy! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również uwielbiam minimalizm w modzie! :D
    Jak ja nie znoszę golfów. Od młodziutkich lat były one moim wrogiem numer 1! Nic się nie zmieniło i wydaje mi się, że nigdy się nie zmieni. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez od paru miesięcy przerzuciłam się na minimalizm! Pokazuje to dojrzałość i kobiecość i do tego bardzo pięknie wygląda ;) Piękne buty <3 ładne zestawienie

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam minimalizm w zestawieniach. super ci wyszło a te buty są świetne!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, zazdroszczę figury!
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też przepadam za minimalistycznym lookiem! Super golf <3
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zestawienie, choć troszkę nie w moim stylu :) Ładnie wyglądasz!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia + masz świetną figurę *.* Naprawdę byłabyś genialną modelką :)
    Zapraszam do mnie, jeśli będziesz miała wolną chwilę to poklikałabyś w linki w ostatnim poście? Z góry dziękuję :*
    http://maandy1.blogspot.com/

    ps.zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post!

    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC