PERSONAL SITE

wtorek, 31 stycznia 2017


 Szczerze mówiąc plisy tak naprawdę nigdy nie wychodzą z mody, jest to na tyle ponadczasowy trend, który po prostu co jakiś czas powraca z większym,bądź mniejszym echem.
W tegorocznym sezonie jesienno-zimowym lansowane były przez takie marki jak Stella Mccartney, , Chanel, Gucci bądź Max Mara.Spódnice bądź spodnie z tym motywem można łączyć niemalże ze wszystkim. Dobrze skomponowane mogą tworzyć ciekawą całość ze zwykłym t-shirtem, ale również i grubym swetrem, czy oversizową bluzą. Plisy posiadają zdecydowanie większe grono zwolenników niż wrogów, własnie ze względu na ich uniwersalność i funkcjonalność. Niezależnie od tego, czy preferujesz dziewczęcy styl, czy skłaniasz się bardziej ku klimatom vintage trend ten do swojej szafy może zaadoptować niemalże każdy, to wszystko zawdzięczamy zwykle zmianie jedynie górnego elementu zestawu.






pants, choker-ZAFUL/sweatshirt-Stradivarius/shoes-Zara
LINK LINK LINK LINK


6 komentarzy:

  1. oj podobają mi się takie plisowane rzeczy <3
    po klikane
    21.99
    2.83
    27.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz:) fajna jest ta bluza, poklikane :
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ładnie ściągać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe stylizacje, plisy już od dawna są bardziej modne, w sumie podobają mi się, ale nie wiem, czy ja bym w nich dobrze wyglądała ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Plisy to zdecydowanie nie mój gust :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką plisowanych spódnic i mam ich noo..klika :-))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC