PERSONAL SITE

piątek, 6 stycznia 2017


Noworoczny sezon wyprzedażowy w pełni, sklepy niemalże bombardują nas promocjami, w których wir trudno jest się nie wkręcić. Co jednak warto kupić na tegorocznych przecenach, a czego najlepiej wcale nie zdejmować z wieszaka?

Najlepszym sposobem na uniknięcie niechcianych przez nas zakupów, jest przygotowanie listy rzeczy, które chcielibyśmy znaleźć. Przyznajcie, że przynajmniej raz w życiu zdecydowaliście się na coś tylko ze względu na niską cenę, a później przedmiot ten zalegał jedynie na dnie szafy, bo albo nie pasował do żadnej okazji, albo po zakupie przestawał Wam się podobać.
Przygotowałam więc najciekawsze sieciówkowe propozycje w atrakcyjnych cenach, które stanowią dobrą bazę garderoby i ich kupna naprawdę będzie ciężko żałować!




Czego szukasz na tegorocznych wyprzedażach, a może już to znalazłaś/eś?



17 komentarzy:

  1. Wow świetne rzeczy! Mi idało się pare dni temu upolować parkę za jedyne 75 zł w H&M na wyprzedaży i uważam, że jest to bardzo niska cena jak za taką kurteczkę. Świetny post kochana. Dziękuję Ci za obserwację mojego bloga ja równoeż obserwuję Twój bo bardzo mi się spodobał. Czekam na kolejny post. Pozdrawiam Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, wypatrzyłam sporo ciekawych ubrań! :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie poluje na metaliczną kurtkę x Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja jak zwykle zaszalam hahaha ;d osttanim czasem przyszlo mi z 6 paczek z zary i wiem ze to jeszcze nie koniec ;d


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metaliczne ubrania oraz plisowane spódnice bardzo mi sie podobają! :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post, mi ostatnio bardzo się podobają te plisowane spódnice.
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i bardzo przydatna notka, dzięki za rady kochana! :*
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobały mi się te bluzy i koszulki z nadrukiem. Ten trend to raczej nigdy mi się nie znudzi:)
    Zaintrygowały mnie natomiast te metaliczne rzeczy, wydają się naprawdę ciekawe :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Ja właśnie poluje na bluzki z nadrukiem takie jakie pokazałaś na zdjęciach i na "baletki"<3

    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zrobiłam zapasy jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W metaliczne ubrania chętnie się zaopatrzę, bo już tyle się zbieram ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne ubrania, ale ja ostatnio odkryłam vited i chyba tam zrobię zakupy :D
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie skorzystam już z wyprzedaży, bo ostatnio miałam fazę na zamawianie w internecie (łącznie 5 paczek pełnych ciuchów, haha). Jak szaleć to szaleć :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, ja już skorzystałam z wszelkich wyprzedaży w tym sezonie. Nie da się ukryć iż przeceny były wyjątkowo ogromne, a mnie udało się natrafić na bardzo ciekawe perełki.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back dear?
    my blog: www.guzelvekulturlu.com
    I will really appreciate that. Thank you
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC