PERSONAL SITE

niedziela, 13 września 2015


Witajcie Kochani!
Przed nami ostatnie tego roku letnie dni, a więc to już najwyższa pora na uzupełnienie garderoby o jesienne elementy, których nie powinno zabraknąc w szafie każdej fashionistki.
Jeśli jeszcze masz problem w rozeznaniu się z nadchodzącym sezonem, ten przewodnik jest właśnie dla Ciebie!
Od pokazów Chloe,  czy DKNY, aż do  sieciówek, a wszystko to w poszukiwaniu za
must have wyznaczanymi przez największe, światowe, jak i polskie domy mody.
Zapraszam! :)




1. Kolekcja  Chloe Fall/Winter 2015-2016  , rozpoczęła masowy trend na krawaty, ale... u kobiet.
Luźno przewiązany czarny, cienki krawat to idealny dodatek do haftowanej, białej bluzki, koszuli, lub marynarki nadający męskiego charakteru.
Jego urokowi uległy największe blogerki na świecie, czy w Polsce, np. Jessica Mercedes daje świetny przykład jak takie niecodziennie widywane "apaszki" nosic ;)




Chloe Fall/Winter 2015-2016/ Jessica Mercedes pokaz MMC studio


Tego typu akcesoria, najczęściej pojawiają się w sklepach "Zara", po zapoznaniu się z jej ofertą mogę stwierdzic, że sieciówka i tym razem nie zawiodła moich oczekiwań,  "krawaty" dostępne są w kilku wzorach.




klasyczna/błyszcząca/w kropki ceny 39,90-49,90




2. 

 Pokaz "La Mania" z kolekcją jesień/zima 2015 pamiętają chyba wszyscy, przez nietypowe zachowanie modelek na wybiegu , otóż ubrania były prezentowane podczas sms-owania, popijania szampana, czy robienia sobie "selfie" , co zdecydowanie zostało zaliczone do jednego z kreatywniejszych planów.
Na wybiegu pojawił się także ZAMSZ, którego w naszych szafach tej jesieni zdecydowanie  nie powinno zabraknąc, -botki, płaszcze, kurteczki, czy sukienki, a najlepiej te kolorowe!





W poszukiwaniu zamszowych cudeniek znowu udajemy się do Zary, gdzie w sklepie internetowym powstała dla nich specjalna zakładka.
W tym roku sama polowałam na idealną karmelową kurteczkę, miałam zdecydowac się na zakup właśnie tutaj, lecz któregoś dnia przekopując miejscowe second-handy natrafiłam na prawdziwą perełkę, w dodatku w wymarzonym odcieniu, ( stylizacja już nieługo;) więc jeśli nie macie środków na te nowiutkie z półki może warto rozejrzec się po lumpeksach?Spokojnie starczy Wam 20-50 zł ;)






żółta kurteczka z frędzlami/karmelowa kurtka/czerwona sukienka ceny: 239-399 zł


3.
Królowały na pokazach DKNY, czy Marni, teraz czas aby władzę objęły w naszych szafach, mowa oczywiście o golfach, które szturmem podbijają serca miłośników mody, moje  zdobyły już dawno i to w każdej możliwej formie!



Golfy obecnie można znalezc w niemalże każdym sklepie, ja przygotowałam dla Was  te najciekawsze z Bershki, H&M i Zary.



zara/bershka/zara/h&m ceny 89,90-139,00



4.W kolekcji Gucci Fall/Winter 2015-16 oprócz inspiracji "nerd look" pojawiły się plisowane spódnice, które tej jesieni są jednymi z trzech rozchwytywanych typów.Krótkie, długie, klasyczne, kolorowe, wybór jest ogromny, a z czym najlepiej je łączyc? Z koronkowymi topami, koszulami bądź golfami-pełna dowolnośc!




W sieciówkach:

plisowane spódnice różnej długości/Zara ceny: 139-199zł


5.Powracając jeszcze raz do Chloe i płaszczy, które okażą się niezastąpione na chłodniejsze dni.
Osobiście zakochałam się w sylwetkach z pokazu, na których modelki noszą dwurzędowe, długie kurtki, o tych męskiego kroju "vintage" nie wspominając!







Sieciówkowe zamienniki można znaleźc praktycznie wszędzie, lecz według mnie to H&M i Zara mają najbardziej rozbudowaną ofertę pod względem płaszczy.



H&M/ Zara/ ceny: 229-550


A jakie jest Twoje jesienne "must have"?
Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, swoje opinie wyraźcie w komentarzach :)
Po więcej inspiracji, zapraszam na mojego snapchata: justcaaroline


42 komentarze:

  1. Kolekcja 2 jest świetna :) co do golfów to jestem ich kompletną przeciwniczką, nawet gdyby wszyscy nagle zaczęli je nosić to i tak nie zaryzykowałabym włożeniem go xd

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie lubie golfów :p
    Ciekawy post :)
    Pozdrawiam :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię golfów u siebie, ale ładnie wyglądają na kimś :)
    klikniesz w moim najnowszym poscie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty! <3 Ja bardzo lubię golfy, różnorakie swetry, z resztą najbardziej podoba mi się moda właśnie jesienna, wszystkie ubrania, kolory są cudowne, mimo że jesień do mojej ulubionej pory roku nie należy. :)) Bardzo spodobały mi się plisowane spódnice, nawet w głowie mam przecudną stylizacje związaną z nimi, także muszę działać :))

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak powyżej komentarze - ja również nie przepadam za golfami. Kolejcje są ok , jednaj niektóre nie są w moim stylu ;) Super post !
    - obserwuję

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten styl z krawatem :)
    Obserwuję i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;)
    Ja już obserwuję liczę na rewanż ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie modne jest to w czym się dobrze czuję ;) Nie ubiorę się jak Panie z wybiegu na uczelnie ;D
    Ale post inspirujący :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis :) Nie podążam ślepo za modą, ale zamszową kurteczką bym nie pogardziła :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już obserwuje :)
    http://drugastronaobiektyw.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy z Zary są śliczne :)

    Obserwuje :)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :) Czekam na rewanż ;*
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo....ubrania z Zary <3
    Zgodnie z zapytaniem obserwuję :)
    Czekam na rewanż :D
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie Zarę, zawsze gdy jestem na zakupach wchodzę i coś znajdę dla siebie ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. o jejku! mam koleżanką, która ma wszystkie ubrana z zary, no tylko buty ma z ccc, więc jesteście kompatybline.
    poza tym, czy ja tam widzę Edytę zając?
    dałam obs, liczę na rewanż (miałam dać znać)
    www.bunny-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię golfów ... to najgorsze co może być.
    Jeszcze jakoś nie mam, swojej listy .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię golfów:)
    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam na rewanż!

    http://i-am-caroline-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre stylizacje naprawdę kreatywne! A ten pomysł na wybieg, że modelki robiły sobie selfie, pisały smsy, czy piły szampana - moim zdaniem bombowy! :D
    Zaproponowałaś obserwację - ja już obserwuję i czekam na Twój ruch. ;**
    Mój zwariowany świat: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje są super :)
    Tylko te golfy mi się nie podobaja :D
    Może obs za obs?
    Jeśli tak to daj znac u mnie ;)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega stylizacje!
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już. Teraz Ty!

    http://oczamiblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post ;)
    Na kurteczkę z frędzlami sama poluję :D

    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili ,będzie mi bardzo miło jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post :)
    Follow back? http://jestesbochcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Very cool outfits! Excellent selection!

    xoxo, Nastya Deutsch
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/2015/09/gold-around.html

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne rzeczy wybrałaś do posta :)
    By Ajina Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post! Bardzo podobąją mi się te kurtki z frędzlami <3

    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż! ;)
    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely inspiration ! :)
    please follow my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  28. Golfy są ostatnio bardzo modne ale ja mie przepadam za nimi :) Na jesień musze kupic sobie jakiś fajny płaszczyk :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak wiązane chustki i apaszki widziałam m.in. u Maffashion ale jakoś nie popieram tego trendu :D Zdecydowanie jestem na nie!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooh jak ja nie lubię tej Mercedeski, haha. Po za tym wszystko mi się podoba! I z chęcią zaobserwuję! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post!
    allaboutdisneypl.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. jejuuuu zawsze cały rok czekam na jesień żeby chodzic w tak pięknych ubraniach,botkach,szalikach ajajaj♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com Pytałaś o obserwację ja już czekam na Ciebie Pozdrawiam :** KLLAUDY

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny post.

    Wzajemna obserwacja? Jeśli tak
    to zaobserwuj i napisz komentarz
    pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej podobają mi się ciuszki w punkcie 2. :)
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. podobają mi się zamszowe kurtki <3
    może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne propozycje :)

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno mnie tu nie było.. nie wiem, czy mnie pamiętasz - Tini Tinita, Natalia, z Bloga Dżesiki.. pisałam tam, dopóki mnie nie wyrzucono.. Poszłaś naprzód, jak wszyscy. Twój blog jest bardzo popularny, widac, że znasz się na tym, co piszesz. Ja natomiast założyłam kanał na yt, który chwilowo zamykam, ale takze nadal piszę swojego bloga.
    Wspomnienia we mnie żyją, szkoda, że wszystko się tak zmieniło. Nie ma ciebie, Megan, nikogo, kto był.
    :(
    Ale blog masz cudny!!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka kochana!
      Jasne, że Cię pamiętam, dziękuję za tyle miłych słów, ale z tą popularnością to odrobinę przesadziłaś ;*
      Nie poddawaj się, jeśli vlogowanie, sprawia Ci radośc, to musisz robic to nadal !
      Jeśli masz ochotę popisac, możesz wysłac mi meila, czy coś w tym stylu :)

      Usuń
  39. Nigdy nie byłam fanką J. Mercedes ale muszę przyznać, że na pokazie MMC rzeczywiście prezentowała się bajecznie! Swoją drogą nie wiem, czy wiesz ale ich kolekcję można już dostać na stronie showroomu, podaję Ci link jakbyś chciała zobaczyć http://www.showroom.pl/marki/830,mmc

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC