PERSONAL SITE

poniedziałek, 3 sierpnia 2015


Czy tylko ja absolutnie zakochałam się w półgolfach, które ostatnio wręcz podbijają sklepowe półki?
Mam nadzieję, że nie, bo ta miłosc warta jest wielu wielbicieli!
Góra tego typu sprawia, że cały zestaw nabiera nuty elegancji, a w odpowiednim akompaniamencie może wydawac się  odrobinę niedbały(tym lepiej dla nas), właściwa  fryzura pomoże w ulepszeniu tego efektu i przekonaniu spotykanych przechodniów, o wyborze stroju dosłownie w "last minute"




Najsłynniejsze, światowe domy mody mają dobrą wiadomosc dla wszystkich "zakochańców", bo golfy nie opuszczą(a przynajmniej nie powinny) naszych szaf w następnym sezonie.
Ciągle modne będą nie tylko te ściśle przyległe do szyi, ale także te typu "mock turtlenecks".
Jakie marki są prekursorami w tej dziedzinie?
Zaczynając od tych, którzy swoje kolekcje oparli na tym filarze, kończąc na jedynie małych akcentach.Laura Biagiotti i jej cudowne okrycia, DKNY z casualowymi detalami, czy minimalistyczny Narciso Rodriguez, golfy choc nawet w małych ilościach są niemalże wszechobecne!




JESIEŃ-ZIMA 2015/16
-świetnym pomocnikiem w śledzeniu najnowszych nowinek modowych są magazyny, osobiście
najbardziej polecam "Glamour"



Dzisiejsza stylizacja, której gwiazdą jest butelkowozielony półgolf, mój garderobiany król.
Jeśli takie połączenia również i Wam przypadły do gustu, nie martwcie się jesienią niejednokrotnie do nich wrócimy ;)












A Wy ulegliście urokowi golfów?


GET THE LOOK
golf-TOP SHOP
skirt- BERSHKA
jacket-LEVIS
sunglasses-LINDEX
shoes-CCC


ZAPRASZAM TAKŻE NA MOJE KONTA INSTAGRAM-SUCKSHY


20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja! Golf co prawda uroczy ^^
    Jednak ja nie lubię zbytnio ciuchów, które "wpijają" mi się w szyję :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę teraz na Ciebie :) Pozdrawiam

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba taki look, super golfik
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak ! golfy to coś co kocham ! ja mam czarny (oczywiście podstawa :)) i jasny szary. super rzecz! i do spódniczki pasuje i do krótkich spodenek ale też do długich spodni pasuje i coś przyrzucić na to - mega! :))
    śliczne zdjęcia :) ale z Ciebie chudzinka! pozdrawiam :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z ciebie chudzinka, świetna stylizacja, faktycznie zauważyłam, że takie półgolfy są ostatnio bardzo modne!
    Zapraszam do mnie http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tym poł-golfie *.* Bardzo Ci pasuje ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny golf, ale według mnie w upalne dni w będzie strasznie gorąco w szyję, a to nie jest przyjemne :/ Outfit jest śliczny :)

    Zapraszam na bloga :)
    demilovatopolandnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię golfów ale tobie pasuję :D

    http://pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że osobiscie nie przepadam za takimi półgolfami, ale Ty wyglądasz w nim naprawde pięknie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nienawidzę golfów nie ważne czy są to półgolfy czy takie zwykłe, ale Ty wyglądasz w nich przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) bardzo pasuje ci golf
    ja w swojej szafie mam tylko jeden, z długim rękawem
    ale bardzo go lubię ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, ja również uwielbiam te półgolfy! <3
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieprzepadam za golfami bo tak jakoś dziwnie mi w szyję xd Mam też półgolfy w których raczej żadko chodzę . Stylizacja bardzo ładna :)
    Od dawna czytam twojego bloga i bardzo mi się podoba , pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczerze, że wcześniej jakoś nie przywiązywałam do nich uwagi, ale ten w stylizacji wygląda świetnie :) Chyba zacznę śledzić ten trend. Zdjęcia piękne!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super jesteś
    Zapraszam na nowy post
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tez bardzo podobają się te półgolfy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, dzięki Tobie polubiłam golfy :D
    A ta spódniczka jest cuna!♥
    Ogólnie śliczne zdjęcia i bardzo profesjonalnie napisany post ;)

    Dreamerka Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc to nigdy nie lubiłam golfów, bo według mnie wyglądają jakoś dziwnie, ale twoja stylizacja jest super ;) wyglądasz naprawdę dobrze w tym półgolfie !!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten golf :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :)

    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC