PERSONAL SITE

piątek, 1 kwietnia 2016


Witajcie Kochani!
Jestem niezmiernie szczęśliwa z powodu pierwszych, ciepłych, przyjemnych dni, które w ostatnim czasie do nas zawitały.Jednak wraz z przybyciem wiosny oprócz radości  pojawia się pewien problem, a mianowicie dotyczy on koniecznej rewolucji w naszej garderobie!
 O większości  trendów, które według mnie już nie długo zdominują ulice, mogliście przeczytac  w jednym ze styczniowych postów (koniecznie zobacz - wiosna2016).
Dzisiaj jednak skupię się na elemencie, bez którego tegoroczna wiosenna moda nie miałaby sensu bytu.Mowa oczywiście o nie zawodnych kurtkach BOMBER, które szturmem podbijają sklepowe półki,garderoby  światowych fashionistek , czy serca miłośników mody.

Co jednak mają w sobie te kurtki, że pokochały je miliony?

Dla mnie model bomber stanowi połączenie niezwykłej wygody, komfortu noszenia, ale także,a może i nawet przede wszystkim ogromnej efektowności. 
Można nosic je na tysiące sposobów, znaleźc setki deseni,czy wzorów i wybierac spomiędzy kilkunastu krojów.
Ogromną inspiracją co do ich zastosowania mogą byc sylwetki z pokazów mody na sezon
WIOSNA-LATO 2016, "bomberki" królują w kolekcji Alexnadra Wanga, czy LEITMOTIV.



Najmodniejszy model?
Totalny oversize lub całkowite jego przeciwieństwo.
Najlepszy kolor?
Zgniły zielony lub przydymiony róż zostawiają konkurencję daleko w tyle.
Idealny wzór?
Zdecydowanie kwiaty i motywy roślinne,




Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają i podzielicie się swoją opinią w komentarzu! :)












GET THE LOOK

jeans- Bershka
backpack- Reserved
bomber jacket- Stradivarius(aktualna kolekcja)
golf- C&A
sunglasses- Lindex


A Ty masz już swoją BOMBER jacket?
Podoba ci się ten trend?
Z niecierpliwością czekam na Twoją opinię!

Jeśli post Ci się spodobał koniecznie dołącz do obserwatorów, aby już  nigdy nic Cię nie ominęło! :)Zaobserwowałeś/aś mój blog?Koniecznie napisz z chęcią zajrzę na Twój!


Jeśli chcesz do mnie napisac lub po prostu poznac mnie bliżej to koniecznie musisz tu zajrzec:
SNAPCHAT- JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- CGRZESIAAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKEOFC

Masz pytanie/prośbę/propozycję?
Pisz śmiało!
officialcarolinecupcake@gmail.com

17 komentarzy:

  1. Bomberki zaczynają mi się podobać ;) Jeszcze pamiętam kiedy była na nie moda dawno temu xD
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pierwszy raz czytam że ta kurtka to hit tej wiosny ;P Ja niestety raczej się w taką nie zaopatrzę, ponieważ nie widzę się w owym kroju kurtki ;)
    Zapraszam na nowy post ^_^
    Moja pierwsza wishlista, bardzo proszę o klikanie w linki ;)
    http://anitabloguje.blogspot.com/2016/04/moja-pierwsza-wishlista.html
    odwdzięczę się, jeśli też potrzebujesz klików ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się te kurtki średnio podobają :D u mnie zawsze musi być ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny bomber :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się te popularne bomberki średnio podobają i raczej się w taką nie zaopatrzę :) Nie mój styl.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze,ale ładną masz tę kurteczkę...
    Muszę się w nią koniecznie zaopatrzeć :D
    Bardzo ładny kolor,pastele jak najbardziej :)
    Tylko pozazdrościć :D
    EMILY
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się dokładnie taka:) Świetny wygląd bloga.
    xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nice bomber jacket
    new post
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear, beautiful photos. I'm your new followers (# 193) if you want, come to my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisany post. :) Kurtka jest prześliczna, świetny kolor i krój. Bardzo mi się spodobała. Zdjęcia są piękne, Ty jesteś piękna. :D ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Nominowałam Cię do LBA :D Zapraszam
    http://divine-candy.blogspot.com/2016/04/trudny-powrot-i-mia-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Ta kurtka jest naprawdę świetna.
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna. Za podanie przynajmniej 3 cen zaobserwuję twojego bloga i polecę go w następnym poście.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia:*
    Podobają mi się te kurteczki, jednak jeszcze jej nie mam :/

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad w formie komentarza.
Bez weryfikacji obrazkowej to szybka i prosta forma komunikacji ze mną :)
Pamiętajcie jak wiele radości może sprawić mi Wasza odpowiedź!

Obserwatorzy

ADD ME ON

ADD ME ON
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Find me ON

ASK.FM -CAROLINECUPCAKECC
SNAPCHAT-
JUSTCAAROLINE
INSTAGRAM- KKAROLINAGRZESIAK
TUMBLR-CAROLINECUPCAKE
OFC